Vad händer just......

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
NU!!!!!!

Vad händer just nu runt omkring dig eller i din närhet nu när du är inne på denna tråd?

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Jag har druckit 3 bärs och väntar på att frugan har tittat klart på Glamour på video, för snart börjar Prestanda med hoj test på TV

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
sitter och dregglar över nåt helt fantastiskt :kär :kär :kär

Bifogat

• 145_4505 kopia.jpg
    145_4505 kopia.jpg
    62.4 KB · Visningar: 109

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
har redan kollat upp det......det skulle visst gå bra :) ....så jag tänkte att det skulle ske på festen går det bra :confused: .....är väl det ända man får krama nu för tiden :( ....men det gör inte så mycket :kär :kär

Crille skrev:
Humlan gumman

kan du inte kolla om du får gifta dig med hojen också :D :D sedan kan du ju ta in den i lägenheten så kan du krama den lite :lol

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
du menar att jag måste ha en stång oss :jisses .....måste jag nog börja träna nu...... :confused: undra vart det finn stänger att träna på.... :) brandstationen.....ja där kan jag hänga imorgon :D

Crille skrev:
Det vet du väl att vi löser detta på festen,men innan giftemålet så hade du ju en uppgift att göra "Stången skulle monteras upp till din ära" ,sedan efter det kan du ju köra igång med giftemålet.... :7peta :1pajas :whip

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
:banana :tuttar :arsele

Crille skrev:
Nää behöver och behöver men ska det göras på ett riktigt sätt så ska ju stången vara med,men din ide att du skulle hänga på brandstationen var ju god.

Du får väl åka dit i morgon och träna......

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Kollar på en kärring som skrapar fram triss på tv4...vann 50.000:- och slaöö åka till grekland för pengarna...dumt, det finns resor dit för 895:-. Jag skulle festa upp pengarna med LMC. :arsele

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
:) ska snart ut på första turen med hojen......kommer bli skita kul sen är det ju kanonväder osså :banana ....

:kär

Majk

Guest
Kan berätta om en rolig fm .
Jag och Devil hade bestämt att vi borde få arslet ur vagnen å ta upp hans båt, sagt å gjort hämtade båtkärran åkte till hamnen å vad ser man ?...jo Is så efter mycket hackande med årorna (ena gick tom av :banana )Så Hade vi fått båten i rätt riktning , fören pekandes mot land, sen va det bara gasa ur hans 4 hästars Yamma å jag stod i fören som värsta isbrytaren gungandes....det gick till slut...*pustar ut*...isen va ca 1-2cm tjock så det va en del arbete med att få upp den alltså...
Sen hem tog mig en whiskey å skulle kolla till hojen då såg den ut så här

Bifogat

• förvrängd TLR Min.jpg
    förvrängd TLR Min.jpg
    45.1 KB · Visningar: 47
Last edited:

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
sitter och lyssnar på tenacious D.......ont i hela kroppen har jag osså...... :crash :D ....men det är väl som det ska vara.......

*CASHMAN*

Ceterum censeo Sandviken esse delendam
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
SUZUKI RM250 -91
Tråkigt!

Jag sitter instängd på ett hotell i Raipur, Indien och surfar, tittar på realarna Madrid och Sociedad och njuter ett glas inhemsk whisky! Så det så!

Majk

Guest
aRWe skrev:
Så roligt skall vi inte ha :)
Det blev iallafall ljusare inne :crash

Gör som mig om du vill ha ljusare, tänd lampan :crash fönsterna regnar rena på sommaren å vintertid är det för mörkt för att titta ut. :hej

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...