Vad händer just......

Majk

Guest
Majk skrev:
Ja man har ju varit till MB å plockat ut ett KN filter för 1200 pix å ett depåstöd för 750 spännare så nu leker livet....ska snart beställa undertail å hugger i kålfajber :yoparty

ser ut så här med depåstödet

Med multi-personalitet kan man citera å svara sig själv.... :hihi å jag kan ju säga att GLÖGGEN tar fram en del roliga snubbar inuti här ....ä va fan ni fattar vilket psyko som har 440 hk mellan benen på sommaren...ja ja lite mindre hästar kanske jag har... slut från oss i huvudet här ...över till er...just ja jag skulle ju säga så här -Snyggt Majk...-Jag vet Majk det har du gjort bra...-Tack ska du ha Majk.....-sluta dravla ditt fyllo....-okej .....-Hejdå ....-Hejdå

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Har sett filmen TRAFIC och är lite smått berusad och hamnar i funderingar VARFÖR är alla så pengar kåta....varför kan inte hela världen bara åka hoj..fy fan :huvet

Majk

Guest
En bild på eländet...å nu fattar jag varför systembolaget bara har Blossas glögg ....dom är ju mutade dom svinen

Bifogat

• glögg.jpg
    glögg.jpg
    8 KB · Visningar: 12

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Majk skrev:
En bild på eländet...å nu fattar jag varför systembolaget bara har Blossas glögg ....dom är ju mutade dom svinen

Jag tycker inte de är svin för att de blev mutade.....tvärtom de var smarta..

Majk

Guest
VaLLe skrev:
Jag tycker inte de är svin för att de blev mutade.....tvärtom de var smarta..

Håller med dig Valle men det är bara svinigt så länge du å jag inte får smaka av KAKAN

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
nu har jag blitt av med första tomten :mad: ... den hade inte ens blivit upp packad.....men in i påsen som ligger i skåpet dit kan :katt allt ta sig :3freak ....

Crille skrev:
Det kan jag tänka mig för den lilla :katt äter väl upp det annars

Majk

Guest
Sitter just nu å lyssnar på FET tEcnO Hypertraxx free yourself....sen taggar man upp med Astral projection...då krävs det ....ja ja bear beer 7,5 % ty ecstacy går bort...sånt ska man inte hålla på med :fatta!

Bildbevis

Bifogat

• öl å suzuki.jpg
    öl å suzuki.jpg
    7.2 KB · Visningar: 12
Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...