Tror många letar en "syndabock", en ansvarig som ska ställas inför rätta varför "vi" inte får/kan köra racing. Vi själva bär ansvar, samt arrangörer, organisationer osv. Men gör nåt istället. Det finns minst tusen olika upplägg att få sponsorer, lösningar, dealer osv, if there is a will, there is a way. Jag är helt övertygad om att även i fall allas önskemål om förändring, idéer om körtid, hur en racehelg ska se ut, klasser ska se ut osv går i uppfyllelse så kommer det alltid finnas missnöje. Någon/några hittar alltid nåt att gnälla på.
Jag älskar köra motorcykel, känslan av att tävla och försöka förbättra sig själv, träffa likasinnade och resa runt som en tattare i bil. Men JAG har inte råd. Med hjälp av mina sponsorer blir det möjligt! Men helvete heller att det kommer av sig själv, det är bara in och riva i skiten och ligga på som ett svin.
Skulle vi göra en enkät bland förarna hur många det verkligen är som sökt en sponsor så tror jag knappt att det rör sig om 10%. Då menar riktigt försökt, inte åkt ner till lokala hojfirman som ändå inte har pengar och fått 15% rabatt på tillbehör, och sen satt dekaler på hojen stora som hus.
Är man inte villig att offra tid och engagemang på att få köra hoj, då behöver man inte yttra sig heller. Livet är hårt, var hård tibax
No sacrifice, no victory
OCH JAG SÄGER ALLT DETTA I ALL VÄLMENING, INNAN ALLA FÖRSTÅSIGPÅARE GÅR IGÅNG OCH SKA TYCKA TILL SÅ REDER JAG UT DETTA DIREKT, ALL VÄLMENING