Vad händer på onsdag i stockholm (27/8)

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
mmmmmmmmm T.o.m jag blev lte impregnerad utav dig igår rullarn... ja ok då rätt så mycket... när kan du lära mig tror du? hi hi

Jordbro i kväll där lär man väl se dig?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Mattias skrev:
RoLLER gjorde det! Han åkte på bakhjulet! Filmbeviset är dessvärre förstört, men ändå...

Jag vet inte vad jag ska tro... RoLLER på bakhjulet men av en slump så går kameran sönder :confused:

Snart kommer väl alla som var där att köpa nya hojar pga pengar de "hittat" eller nått.

Jag är misstänksam men han får väll bevisa nästa gång jag är med...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mr J skrev:
RoLLER?? Har du gått och lagt dig ännu? Eller sitter du fortfarande och spolar fram och tillbaka :D

Tack för igår.. det var verkligen en intressant filmvisning :crash

//J

Jag gick och la mig vid 1-2 tiden typ... försov mig oxå :( Satt och försökte få bandet att funka.... jag e helt knäckt att det inte funkar.... :mad: Nu ska jag dra iväg till en DV kamera affär och lyssna på vad dom har att säga....

Jo... filmvisningen va ju ingen höjdare. Alla hade laddat med bärs, cola, chips, godis och hela rubbet osså blev det inget... aja... På't igen bah... jag ska ut och öva slangning ikväll oxå... Så ere!!! Hoppas du dyker upp förexten!!!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
peuter skrev:
mmmmmmmmm T.o.m jag blev lte impregnerad utav dig igår rullarn... ja ok då rätt så mycket... när kan du lära mig tror du? hi hi

Jordbro i kväll där lär man väl se dig?

Det kan du fet hajja :tummenupp

Kul att du blev impad förexten :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
soppatorsken skrev:
Jag vet inte vad jag ska tro... RoLLER på bakhjulet men av en slump så går kameran sönder :confused:

Snart kommer väl alla som var där att köpa nya hojar pga pengar de "hittat" eller nått.

Jag är misstänksam men han får väll bevisa nästa gång jag är med...

Jag gjord'et Jag SFFFFVÄÄÄÄÄÄRRRR!!!!!! :cool:

Jag kan Wheela... förstå hur lycklig jag e :D :tummenupp Mattias e läromästaren 2k!!! Det är han som borde starta en skola och ta betalt dessutom!!!

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
RoLLER skrev:
Jag gjord'et Jag SFFFFVÄÄÄÄÄÄRRRR!!!!!! :cool:

Jag kan Wheela... förstå hur lycklig jag e :D :tummenupp Mattias e läromästaren 2k!!! Det är han som borde starta en skola och ta betalt dessutom!!!
Jag vill ha bevis!
Inte så lättlurad. :fakta

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sweedo skrev:
Jag vill ha bevis!
Inte så lättlurad. :fakta

Hahahha... kan inte du visa bicepsen för kameran så den djäveln slutar trilskas med mig!?!?!?!? Nu jag jag ivägg till Lindqvsit DV Experten.... sen djävlar skare bli Wheelie film 2k som får varenda amerikanare att kissa på sig!!!! :D :D

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Hahahha... kan inte du visa bicepsen för kameran så den djäveln slutar trilskas med mig!?!?!?!?
Va fan? vill du att kameran skall garva ihjäl sig???? :D

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
wheelieman skrev:
det är lugnt sweedo, kameran har säkert zoom........ööhhhh sa jag det där :notme :D :D :D
:mad: Kommer det någon gul cykel med en svart/silvrig Cuassimodo är det bäst du får fart på bussen!!!
:D

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Här blir man lurad hem till en kille som säger att han har fixat värsta filmen där han gör feeeta wheeliesar. :tummenupp Den där killen verkar grym, tänker man! :kär Men vad händer?! "Oj då, det måste va nåt fel på kameran eller filmen" och så får man bara se nån snubbe som sitter å läser telefonkatalogen :confused: Är det så du raggar brudar RoLLER?! Nä, du måste komma på nån bättre metod annars får du aldrig till det :fakta ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men det var ju jag som raggade på dig, Frida. Lyckades jag? Kommer du hem till mig sen?

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Sweedo skrev:
:mad: Kommer det någon gul cykel med en svart/silvrig Cuassimodo är det bäst du får fart på bussen!!!
:D

Nåja, det blir väl inga problem. Det är bara att ligga och mysåka på 6:an så är det problemet löst :rofl :rofl :rofl :rofl .........Öhhhhhh jag sa inte det där heller :notme :D

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
wheelieman skrev:
Nåja, det blir väl inga problem. Det är bara att ligga och mysåka på 6:an så är det problemet löst :rofl :rofl :rofl :rofl .........Öhhhhhh jag sa inte det där heller :notme :D
:rofl :bow

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Mattias skrev:
Men det var ju jag som raggade på dig, Frida. Lyckades jag?

:confused: Är det bara du som raggar på mig? :confused: Mattias, jag har ju mitt harem men du kan få ingå där om du sköter dina kort rätt :p Ja just det, din raggningsreplik "får jag bo hos dig" minns jag nu :D

Mattias skrev:
Kommer du hem till mig sen?

Hem? Har du nåt sånt eller?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...