karnelvalgrejs i gtown i helgen. nicco och kiel och ni andra är ni sugna på att dra dit ut? jag är .. jag funderar på att dra ut på dagen me hojen för att spana lite såna där i korta kjolar ... neeejj jag tänker inte på dig poffer =)
whois in ? och på kvällen blir det dra dit ut och dricka lite tänker jag om någon är sugen på det med..
firefily: tack, men nej tack =)
Slipp då
Folk brukar betala flera hundra för motsvarande bilder ni fått gratis för att ni känner Poffer.
Häng med Ted (Zonic) ut till Fröland nån dag, honom plåtar jag lite då och då i alla fall. Så kan ni komma med på några bilder.3050326Han menade nog att vi behöver träna lite mer först
personligen tycker jag att det hade varit kul med lite proffsbilder, vi kan ju dra ihop ett gäng lite större nån dag o ut o busa på fröland... i bra väder förstås..
Verkar som vi kommer ut att köra härifrån några st, vill ni med så kan ni säga till!
Verkar som vi kommer ut att köra härifrån några st, vill ni med så kan ni säga till!
Han menade nog att vi behöver träna lite mer först
personligen tycker jag att det hade varit kul med lite proffsbilder, vi kan ju dra ihop ett gäng lite större nån dag o ut o busa på fröland... i bra väder förstås..
I förrgår hade jag för en gångs skull parkerat hojjen utomhus över natten... FÖRSTA GÅNGEN!
Bla bla bla...
Med lite hjälp av en FELtemaverktygssats så lyckades jag rensa ur låset från lös metall, samt vrida tillbala låskolvet. Nu går det att få i nyckeln och starta cykeln iaf.
nu är det färdigkört för min del, denna säsång.
det var jag som körde av vägen i onsdags kväll uppe i hedeas,
så nu sitter jag här med 2 st brutna armar och en kvaddad hoj.
ja det gick ju rätt bra ändå, det kunde varit mer än två brutna händer.
hojen klarade sig bra, den går att laga för en rimlig peng
så när ni skall ut och åka så glöm inte att använda riktiga skydd
mvh åke
det var jag som körde av vägen i onsdags kväll uppe i hedeas, så nu sitter jag här med 2 st brutna armar och en kvaddad hoj.
mvh åke
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |