Vad hade du köpt om du hade 60.000 liggandes?

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
oki då e jag med....
jag skulle då skullejag ge mina pengar till pappa så han inte är sur för att jag ger mamma min mc varje vinter:D

misstänker att flaskan varit framme i ditt hus med.

Nu när du pratar om flaskor så kanske vid närmare eftertanke skulle jag nog skita i att ge bort pengar till välgörenhet och socialbidrag till tonårsmammor och köpa sprit och droger för hela slanten.

Religiös alltså. Det hade jag inte väntat mig.

Sådär på ålderns höst börjar man inse hur viktigt det är att veta att det finns ett live efter detta och att det är viktigt att redan nu börja betala för en plats ! :tummenupp
 
Last edited:

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Först 30-40 tusen på brudar o sprit...och resten skulle jag bara slösa bort.
 

Invalido

Guest
Nu när du pratar om flaskor så kanske vid närmare eftertanke skulle jag nog skita i att ge bort pengar till välgörenhet och socialbidrag till tonårsmammor och köpa sprit och droger för hela slanten.



Sådär på ålderns höst börjar man inse hur viktigt det är att veta att det finns ett live efter detta och att det är viktigt att redan nu börja betala för en plats ! :tummenupp

hallå!
du har missat en sak....
man kan koka själv o odla själv så kan man skänka hela rasket!!:)
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
En Husaberg 650 med motard och enduro Hjul att leka med året runt :)

Rc8:an funkar bara på sommaren men skulle knappast sälja den iaf
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Forum trådarna på SH är en aldrig sinande källa till sprudlande kreativitet !

Jag vet inte. Var tvungen att googla modellen i fråga. Har aldrig hört talas om den tidigare. Bland det fulaste jag sett. Någon verkar dock ha ansträngt sig vid ritbordet, men till vilken nytta?

Eller hur ? Jag såg den IRL i sommras, killens kruka var matchande ful. Fast det kan vara värt 60 papp att kunna säga att man kör världens fulaste hoj !
 
Last edited:

Invalido

Guest
Forum trådarna på SH är en aldrig sinande källa till sprudlande kreativitet !

Där känner jag att jag kan bidra med mycket! helt gratis men folk brukar bli så sura... dom kanske känner sig som mindre vetande....nu menar jag inte att det är så men det är en tanke:rolleyes:
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Där känner jag attj ag kan bidra med mycket! helt gratis men folk brukar bli så sura... dom kanske känner sig som mindre vetande....nu menar jag inte att det är så men det är en tanke:rolleyes:

Jag vet hur det är. Det är inte lätt att vara en genialisk idespruta..ett öde vi delar med de stora som Einstein och Mozart...bara för att nämna två !
 

Invalido

Guest
Jag vet hur det är. Det är inte lätt att vara en genialisk idespruta..ett öde vi delar med de stora som Einstein och Mozart...bara för att nämna två !

nä...suck...o va får man för det...
men men vi kanske tjänar pengar efter vår död...
då kanske där finns en snäll själ som slänger en krona eller två till oss i helvetesgapet
o en påse lim
 

Bonnlurken

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2009
Ort
Karstgård
Hoj
1972 husqvarna 400CR
Hade fixat lite flames på hojen o sen smällt resten på thailändska småpojkar o mekong whisky:yoparty:arsele

Hade nog köpt en trailer me göteborgs rape osså:banana
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top