Vad hade ni för slogan på er tröja

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Trendigt! Om några år är det säkert inne att vara dendrofil; förmodligen blir det en lika stor succé som bi-vågen.

Och att jag varit bisexuell sedan 5 års ålder i princip är förståss inget någon tar hänsyn till här inne som vanligt, utan man blir direkt påhoppad och anklagad för att ha en viss sexuell läggning för att det blivit "populärt". Helt jävla otroligt. Om jag varit homosexuell, hade det varit ok att säga så då? Nä... Så varför ska det vara ok att dra sådana slutsatser om mig för att jag är bi?

Då kan man som kille konfrontera med:

"Who wants to be a pussy when you can have balls."

haha den va jävligt bra faktiskt!

Last edited:

Ec

My Grandis and Me!!!
Gick med
11 Nov 2007
Hoj
Röd raket!
Inte för att vara sån, men det är mera poppis att komma ut som bi numera. Lätt att det blir en fluga i media eller dyligt. Svårt att ta hänsyn även om man skulle när det är så vanligt numera, så ta inte åt dig utan var stolt Bi tjej.

säger som min old papa, skit i andra så länge jag får knulla.....

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Och att jag varit bisexuell sedan 5 års ålder i princip är förståss inget någon tar hänsyn till här inne som vanligt, utan man blir direkt påhoppad och anklagad för att ha en viss sexuell läggning för att det blivit "populärt". Helt jävla otroligt. Om jag varit homosexuell, hade det varit ok att säga så då? Nä... Så varför ska det vara ok att dra sådana slutsatser om mig för att jag är bi?
Du vet väl vad man säger om människor som tar åt sig? Och, "ja".

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Hur kan man vara bisexuell från 5 års ålder när man inte ens var sexuellt aktiv i den åldern? Eller du kanske var det?

Iofs, kommer ju på nu att jag fick ju gänga på dagis iaf.

Last edited:

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Hur kan man vara bisexuell från 5 års ålder när man inte ens var sexuellt aktiv på den åldern? Eller du kanske var det?

Iofs, kommer ju på nu att jag fick ju gänga med kläderna på dagis iaf.

haha lekte ni pussleken när ni va små?
Jag pussade alltid tjejerna och alla mobbade mig för det... nöjda? Visst jag vet att det är en "innegrej" nu tydligen. Och många är det inte på riktigt. de kanske hånglat med nån tjej ngn gång å läst slitz typ. Det kallar inte jag att vara bisexuell...

Och jag skiter väl för fan i va ni tycker å tänker. Blir bara så trött på alla idioter som tror sig känna mig efter att ha läst ett inlägg man skrivit. Fråga vem som helst som känner mig om de tror jag är bisexuell eller inte.

Du vet väl vad man säger om människor som tar åt sig? Och, "ja".

skulle vilja se dig ta den diskussionen med mig face to face...

Last edited:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Nä jag bara undrade hur man kan veta det från 5 års ålder :)

Men nu vet jag. Mad ProPz ;)

Nej jag fick faktiskt jucka på en tjej i dagis där... Sara hette hon. Kommer aldrig att glömma min första :yoparty

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Nä jag bara undrade hur man kan veta det från 5 års ålder :)

Men nu vet jag. Mad ProPz ;)

Nej jag fick faktiskt jucka på en tjej i dagis där... Sara hette hon. Kommer aldrig att glömma min första :yoparty

Du ser :D

Dagiset var ju ett snuskit harem, långt innan man blev rädd för tjejbaciller :va

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...