Mona
Vill inget,kan desto mer
Anna_B skrev:599809Qosmos (75 kg NewFoundland)
Min favorithundras!! Har en bordercollie nu, men han är omöjlig att fotografera...
Får bli en bild på Tompa istället!
Anna_B skrev:599809Qosmos (75 kg NewFoundland)
bad santa skrev:2218869ah så söt råttor? frigående eller i bur har en hund men den heter råttan räknas hon som gnagare då
vet ifan om jag kan hålla med hon äter ju allt som går att tuggaMillis skrev:2220331Jo du dom sitter i bur. Annars skulle jag nog inte kunna hålla reda på dom.
Jasså hunden råttan. Nja så länge hon ser ut som en hund får den nog gå under kategorin hund
bad santa skrev:2221138vet ifan om jag kan hålla med hon äter ju allt som går att tugga
ja ålder vet vi ju redan nu så jag gissar på att det är lite gnagare i henne. fick ju hämta henne under polarns spis idag skumma hundMillis skrev:2222515hehe. Ja du kanske har lite råttdrag i sig. Eller så är hon kanske bara ung
bad santa skrev:2222596ja ålder vet vi ju redan nu så jag gissar på att det är lite gnagare i henne. fick ju hämta henne under polarns spis idag skumma hund
japp är en långhistoria handlar om ett nästan färdig byggt kök en inbyggnadsspis o en gammal makaron och en lustig hund som vi fick dra ut under spisenMillis skrev:2222759Under spisen?
bad santa skrev:2223102japp är en långhistoria handlar om ett nästan färdig byggt kök en inbyggnadsspis o en gammal makaron och en lustig hund som vi fick dra ut under spisen
skojar du finns inget stopp i hunden nu sover hon iofs så nu är väl kylskåpet säkertMillis skrev:2223418hehe en matglad liten tibbe asså
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|