CBR1
Gudomlig sporthojare
Ville inte karateklanten vara med på bilbilden ?
Ville inte karateklanten vara med på bilbilden ?
Gör ca 2.7 hkShiiiit! Blir bilen snabbare om man smörjer in den med vaselin? (frågar åt en kompis)
Är bärgaren privat eller tjänstebil?Gör ca 2.7 hk
Är räddaren i nöden när kedjan gick av och blev förstörd.Är bärgaren privat eller tjänstebil?
Herre, alla rätt, rätt klädsel, gula lysen och fuchs och lätt sänkt? Gissar på en SC 81-83?Är inte svårbedd! Firar femtonårsjubileum med denne i år.
View attachment 509789
Korrekt på alla punkter, min bäste herre! -82:a.Herre, alla rätt, rätt klädsel, gula lysen och fuchs och lätt sänkt? Gissar på en SC 81-83?
Sälj aldrig, minns att vi sålde iväg en 81 SC i den aningens underliga färgen SchiffonWeise och sedan en mint 86 med 5000 mil på mätaren, båda för långt under 200 tkr, bör ha vart typ 2003-2008.Korrekt på alla punkter, min bäste herre! -82:a.
Köpte du aldrig den folkabussen som jag kommer ihåg du skrev något inlägg om i somras/höstas? (Kanske var en pickup kommer inte ihåg)Ja det här är ju en dynamisk lista…
Hojar just nu:
BMW R1250 GSA -23
BMW F800S -07
Yamaha Cygnus 125 -07
Bilar just nu:
Tesla Y LR -22
Mercedes ML320CDI -08
Citroën DS19M Pallas -65
Citroën DS19S -68
(Några till äldre Citroën på papperet dvs oklar status, existerar möjligen i något förråd i Östergötland
Blir alltid orolig att jag glömt bort någon bil jag har någonstans. Haft faiblesse för Saab 96/99/900 och några Mercor har passerat, bla 300TE 4-Matic (magisk bil), Jaguar/Daimler XJ40 och ett tjugotal Citroën av alla sorter från 2CV till XM C5 och Grand Picasso. Landcruisers 2st.)
Mvh
Köpte du aldrig den folkabussen som jag kommer ihåg du skrev något inlägg om i somras/höstas? (Kanske var en pickup kommer inte ihåg)
Har för mig det var bra pris och alla kommentarer sa att det bara var köpa
Aj då, nog för att man inte ska gråta över spilld mjölk men vissa mejeriprodukter kan ändå förtjäna en fälld tår eller två.Sälj aldrig, minns att vi sålde iväg en 81 SC i den aningens underliga färgen SchiffonWeise och sedan en mint 86 med 5000 mil på mätaren, båda för långt under 200 tkr, bör ha vart typ 2003-2008.
Reggade mig 2009 på SH men läste lite tidigare. Det var för mycket av gasa satan, dra från snuten och vurpa med jämna mellanrum för att det skulle kännas bra för min del.Tittade igenom denna gamla tråden och förvånades över hur många som inte är kvar på SH
En del har bara varit med några få år och en del många, men verkar ha lämnat de senaste.
Det ser ut att ha varit en del tjejer också, men som inte längre är aktiva.
Skulle vara kul att se statistik på hur många som tillkommit per år, samt hur många som är aktiva under respektive år.
Tittade igenom denna gamla tråden och förvånades över hur många som inte är kvar på SH
En del har bara varit med några få år och en del många, men verkar ha lämnat de senaste.
Det ser ut att ha varit en del tjejer också, men som inte längre är aktiva.
Skulle vara kul att se statistik på hur många som tillkommit per år, samt hur många som är aktiva under respektive år.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari