Vad har du för MC och bil?

En Ford transit 08 (som ska inredas efter tycke och smak) och en gsxr750 01 (som verkar gå sönder på ett nytt sätt varje gång jag bänder runt den. :gnissla

Hayabusa - BMW 750
CBR600RR - Miata

Täcker mina behov på två o fyra hjul, om jag bara får ihop allt igen.

Honda Blackbird, Suzuki Hayabusa, Volvo S80 2.5T BSR - 270hk 430nm.Den sista gillar Bulldoggen mest när han kan åka med.

25rk2kn.jpg

:crash

Det finns en anledning SAAB konkade, det är ren skit. Och ja, det kan man till och med hävda när man Citroen. :crash

En Volvo S80 2001 att skjutsa arslet 12 mil om dagen till och från jobbet.

En plethora av motorcyklar:

Yamaha XJR1300 2004
Yamaha XSR900 Abarth 2017
Kawasaki Z1000Mk.II 1980
Kawasaki W650 1999

Hyundai i40 -14 maxutrustad, Fiat 500 sport -14 en 2 cylindrig "gokart" med 105 turbomatade hästar som skall optimeras till 135hk om ett par veckor, honda cbr 954, blata minimoto -09 (grabbens), viarelli eu-moppe 49cc klass 1 (dotterns)!

Last edited:
Det finns en anledning SAAB konkade, det är ren skit. Och ja, det kan man till och med hävda när man Citroen. :crash

Synd på okunskapen. Saab gick i konkurs pga man gick sin egen väg och ägaren GM valde lägga ner när dom vägrade använda deras undermåliga kvalite på sakerna. Då fick de nog och valde att lägga ner saab och satsa mer på Chevrolet, cadillac och opel. Vi vet ju hur de bilarna är...

Helvete va mycke grejer alla äger :O Denna tråden ska jag använda som argument till att få köpa mer när vi köper hus kommande vår/sommar!

Av någon märklig anledning tyckte Tapatalk att detta var en passande reklam i denna tråden:

b60299c754cbd30c76548d26842813f8.png

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...