Mina hojar får sina namn efter regnumret. Skitjobbigt!
Har en gul 929 med regnr. RML, så den heter Remouladen. Jag <b>HATAR</b>remouladsås.
surt att ha komplex över sin egna hojLillen, för att den "bara" är en 600..
Lillen, för att den "bara" är en 600..
surt att ha komplex över sin egna hoj
för att hon sa att det var en tjejhoj? toffel!Tack för den! Nu måste jag byta hoj... Du är medveten om att jag inte har råd med det va?
Finns värre saker att ha komplex över. Eller förresten....
Tack för den! Nu måste jag byta hoj... Du är medveten om att jag inte har råd med det va?
Precis Couruga, det är en jätte bra hoj, bara för att lilla Malin tar åt sig när de tuffa mc-killarna säger att det är en "tjejhoj" så behöver inte du göra detWell det var inte jag som började mobba honom! Han är mest älskad av alla hojar nu så varför ta illa upp?
Hoho Shadow etc känner ni igen " och " ?
Precis Couruga, det är en jätte bra hoj, bara för att lilla Malin tar åt sig när de tuffa mc-killarna säger att det är en "tjejhoj" så behöver inte du göra det
Har läst den där raden några gånger nu.. gulligt med alla smilys och grejer.. men vad du menar är nog ett mysterium du får förtydliga!
När jag använde " och " runt ordet Bara, så var jag ju inte seriös när jag tycker att han en liten skithoj på endast 600 kubik och att jag skulle må skitdåligt över det.
Får man inte ha ett litet ironiskt smeknamn på sin hoj utan att en kille me "bara" 600 kubik ska känna sig träffad?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|