Vad har hänt med alla bilder??

jag håller just nu på att återskapa alla bilder o det tar en evighet. datorn har stått på hela natten o den har endast gått igenom en lite över 300.000 inlägg. bah. 10 timmar till så borde alla bilderna vara på plats igen.

Ngt har hänt.. När ja la in en annons igårkväll utan bild.. Så kom bild symbolen upp ändå.. Å visa en tom bild, helknepigt..

Don Quixote skrev:
Dom verkar ha försvunnit ur trådarna?!
Aha, det kanske förklarar varför jag kände mig helt lost i din tråd om olika hjälmar. Fick verkligen mindervärdeskomplex när alla andra verkade vet exakt vilka hjälmar du menade och det varken fanns bilder eller länkar :lol

Haha, va jobbigt! Kass du är som inte har koll på dina Shoei-hjälmar ;)

sandstream skrev:
Aha, det kanske förklarar varför jag kände mig helt lost i din tråd om olika hjälmar. Fick verkligen mindervärdeskomplex när alla andra verkade vet exakt vilka hjälmar du menade och det varken fanns bilder eller länkar :lol

SuperMicke skrev:
Va!? I går sa du ju 1 eller 2 timmar http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1043707&postcount=4 :fakta

Skojar bara. :Bugar Bra jobbat! Hoppas alla bilder kommer tillbaks. Vissa (alla?) trådar är ju helt meningslösa utan bilderna.
jag vet, men som vanligt beräknar jag lite fel. o sen stannar scriptet ibland oxå.. o det hade det gjort inatt. det stannar på bilder som är "felaktiga" i sig... så jag måste sitta o bevaka det hela oxå. blärk! är på 430.000 nu

"The requested URL /annonser.php was not found on this server."

de där får jag när ja klickar på annonserna just nu(på tal om inget).

HanneZ skrev:
"The requested URL /annonser.php was not found on this server."

de där får jag när ja klickar på annonserna just nu(på tal om inget).
bygger om annonssystemet just nu. det är elelr blev nått fel på det. har ändå ett nytt script. det är uppe om en liten stund.

asså... jag fattar inte, e de så att Sweedie är pappa till HELA sidan? :va
Jäflvar vikket jobb! :Bugar
Hur pallar du? Å har tid? JAg menar, hur får du in pengar? Kör man RR så kostar det ju för jäfla mkt! Annonserna kan väl inte dra in så mycket?
Men är det så, så ska jag klicka på dem för glatta livet för att stödja Sweedies RR karriär! :tummenupp

RacerX skrev:
Hur pallar du? Å har tid? JAg menar, hur får du in pengar? Kör man RR så kostar det ju för jäfla mkt! Annonserna kan väl inte dra in så mycket?
Men är det så, så ska jag klicka på dem för glatta livet för att stödja Sweedies RR karriär! :tummenupp
ja det är jag som är "pappa" till allt här. Dock inte medlemmarna, men ibland känns det så. :tungan

Annonserna drar inte in nått nämnvärt tyvärr. MC-Företag i Sverige är inte rika så det går inte ta ut hutlösa priser. Liksom inte Volvo som vill lägga reklam på sidan.

Har egen firma o jobbar hemifrån så sånt här jobb på SH är inte så svårt att utföra när det behövs.

Jag borde lägga upp en "kontribera till Swedie's RR-karriär i Nordic Superbike 2005"-länk :D haha.. då vore jag mer glad över att utföra jobb på sidan. Men äh, det gör jag ändå. Det kommer nog bli endel drastiska ändringar på sidan vad gäller layout. ... men vi får se. Ska göra några tester först.

RacerX skrev:

Det är ett av världens mysterium.
Som "vart slutar rymden?"
Eller "Hur fungerar kvinnor?"
Man tänker på det men ingen säger nåt för alla tror att alla andra vet.
Man mår helt enkelt bäst av att inget fundera.

Försvinner nedan felmeddelande som jag får upp när allt e klart??? Eller min dumburk e kass :va

Bifogat

• error.jpg
    error.jpg
    14.9 KB · Visningar: 26
sEiKo skrev:

aaaj! nu fick jag så dära ont i huvudet igen.... ska nog sluta tänka nu, tack sEiKo! :tungan

sEiKo skrev:
läs senaste illustrerade vetenskap... Allting kommer att förintas då vi är påväg mot ett Big Zip eller vad dom kallade det. Allting försvinner, materia m.m... tack för den postverket.

Swedie skrev:
läs senaste illustrerade vetenskap... Allting kommer att förintas då vi är påväg mot ett Big Zip eller vad dom kallade det. Allting försvinner, materia m.m... tack för den postverket.
Lär väl dröja några miljarder år, får vi hoppas :rolleyes:

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick