ZaraxZ
Medlem
mmm... dreglar n'r man ser vad dom kan g;ra med en DT >(
mm fan va kass man sj känner sig då...2736663mmm... dreglar n'r man ser vad dom kan g;ra med en DT >(
mmm.... Finnarna är ju bra på att stunta... Vet nån någon annan bra 125cc film??
hmm filmen som Mr PB gjorde på en handsome kille som drar runt på en DT är oxo ganska bra2739491Pori wheelers, Polar stunting??
125cc the movie e ju å rätt bra
Bättre än att vara hos de stora grapparna och svälja.2739471Kan bero på att fler har förstått att den här delen kanske suger?
Bättre än att vara hos de stora grapparna och svälja.
what har jag varit elak mot dig?? visa mig det!2740013Du menar filmen på den där fjollan på sin fula DT??
Kunde inte undvara att va lite dum mot dig! Du var dum mot mig i min tråd!
No hard feelings right??
men fuck you, åk hem!2740030Gay varning
Inskickat av Sporthojarn
Kan bero på att fler har förstått att den här delen kanske suger?
Jag bara skojja lite med dig! Men den där bäret ska få på fan för länken på google...what har jag varit elak mot dig?? visa mig det!
edit: jaha men ofta jag var dum, jag sa bara att det går att söka, isåfall tyckte jag bäret dissa dig mer genom att länka googel
men förlåt om du tog illa upp
Även solen har sina mörka sidor2740082Det är nog det bästa du skrivit på mycket länge.
Varför inte? Vapenskåpet står och väntar i hallen ändå så.2740113Jag bara skojja lite med dig! Men den där bäret ska få på fan för länken på google...
Bäret: Föreslår att du inte öppnar din för om det står ett gäng från Syrien med järn rör utan din dörr. (Om jag ska vara ärlig skulle jag inte heller göra det....)
(Hoppas ingen tar detta seriöst! Men jag skulle fortfarande inte öppna dörren för folk ifrån Syrien med järn rör....)
Jaaa!!! Vi skjuter några syrianer!! Sen kan vi ha fest!! nu ska jag sova2740120Även solen har sina mörka sidor
Varför inte? Vapenskåpet står och väntar i hallen ändå så.
1. Bäret: Föreslår att du inte öppnar din för om det står 2. ett gäng från Syrien med järn rör utan din dörr.
27402521. Nej bäret, öppna din för all del inte, behåll byxorna på. Du får ju inte vara slapp när jag kommer och ska borra lite
2. Om det stod ett gäng syrianer med järnrör utan min dörr så är det väl lungt. Om dem däremot hade min dörr så skulle jag be om att få tillbaka den, för det drar kallt om fötterna när man står i hallen.
..27402521. Nej bäret, öppna din för all del inte, behåll byxorna på. Du får ju inte vara slapp när jag kommer och ska borra lite
2. Om det stod ett gäng syrianer med järnrör utan min dörr så är det väl lungt. Om dem däremot hade min dörr så skulle jag be om att få tillbaka den, för det drar kallt om fötterna när man står i hallen.
eller hur, eller så kan man ju släng ut en rå falukorv full med råttgift, då kommer dom börja bråka om vem som ska få den: ey broshan jak såg den först jao. :whalla sa säger duu? den ar miin. eey jak slår dig osv sen äre kanske bara 2 kvar å dom kan man nog ta sj2740120Även solen har sina mörka sidor
Varför inte? Vapenskåpet står och väntar i hallen ändå så.
hmm filmen som Mr PB gjorde på en handsome kille som drar runt på en DT är oxo ganska bra
http://www.youtube.com/watch?v=D8_lgtr8stk2741383Handsome och DT går väl ändå int ihop???? Nä jävlas bara lite
EDIT: Finns d en vertical 2???
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |