Vad har hänt?!

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Ja vad har hänt med det här forumet?!.. kan inte folk längre söka på den informationen de vill ha innan dom startar en ny tråd? Jag som säkert många andra börjar ledsna på att trådar som: vilken 125`a?, körkort mfl, kommer upp HELA tiden! okey man ska inte dömma hunden efter åren men dom som startar trådarna kan iallafall SÖKA lite innan de startar trådarna... Nu under senaste tiden tycker jag iallafall att detta problemet har ökat ENORMT, var varannan dag poppar det upp en ny tråd som fråger efter exakt samma sak som många andra trådar finns redan. Själv tycker jag att folk under kategorin 125cc måste skärpa er!! :huvet

-------------------------------------------------
längtar efter sommar, sol, värme, och många mc timmar...!

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Instämmer. Verkar ha ploppat in mycket nytt folk på 125forumet under dec-feb. Kan man inte lägga in en TJOCK text i registreringsgrejset som förbjuder att man lägger upp någon tråd som "vilken hoj?" "kk" osv.? Alla svar lär ju ha skrivits flera gånger redan.

LGS

Ett rött mullrande moln...
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster 620Sie -03
Först och främst, skriv in i reglerna att det är förbjudet med trådar av den typen, sen kan man kanske lägga in en sticky om körkort och rensa upp där det finns info om olika hojjar och göra den bättre.
/Ludde

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hade det funnits en aktiv moderator hade den lagt upp en sticky med stora feta bokstäver om vad som gäller för de nykomna.

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
cRoC skrev:
Hade det funnits en aktiv moderator hade den lagt upp en sticky med stora feta bokstäver om vad som gäller för de nykomna.

Det finns ju en sån sticky :) Men den kunde utvecklas en aning..

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Verkar som det började strax efter att jag startade min ''vilken hoj'' tråd men den var iallafall lite mer begränsad då jag beskrev vad jag ville ha.
Efter de så lärde jag mig använda den fantastiska sökfunktionen....

Undrar om man kan banna trådar med vilken hoj i överskriften

edit: jag måste sluta spamma :rolleyes:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Varför inte göra nått åt saken ISF?

Skriv ihop en fet guide/FAQ om körkort, och be EBS göra den till en sticky, sen gör du en om vilken 125a som passar för olika folk, ber han klistrar den med, då kan alla nya kolla där, så slipper dom starta nya trådar... :)

Jag håller med, det har blivit lite väl många sådana trådar nu på senaste, men sitt inte bara o klaga, utan ansträng er o gör nått åt saken om ni tycker det är jobbigt med den typen av trådar!! :)

Jag hjälper gärna till med vilken hoj folk ska välja, om körkortet kan jag dock inte hjälpa till... Håller själv på o övar teori nu...

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Lovar och svär på att INTE lägga upp trådar om "vilken 125a" och "hur tar man KK" här på forumet... Amen :Bugar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
nicke, tzr125: Vad säger du? Inte värt o anstränga sig ltie för o bli av med det, om du tycker det är jobbigt?

Jag kan hjälpa till med tråden om vilken 125a man ska välja isf... Men jag lider inte av det nu... Ni som lider av det får ta tag i det isf, för ni lider av det... :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...