Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Nej jag också! Samt ena arbetskompisen.
Uj. Jag får ju massor utav pengar överallt!
Nej jag också! Samt ena arbetskompisen.
Ja! Men du måste ha kontantkort.
Då brukar jag samla ihop så mycket skräp som möjligt och klistra igen och skicka tillbaka.
...............
Då brukar jag samla ihop så mycket skräp som möjligt och klistra igen och skicka tillbaka. Numera är det så här jag gör mig av med alla använda batterier i hemmet. Förra veckan skickade jag två eller tre stycken, det var en bra vecka
Fullkomligt lysande idé. Finns det någon viktgräns, vad kan man tippa i för smörja egentligen. Batterier är ju bra att bli av med men det finns ju annat, utslitna strumpor, annan reklam, ja fy fanken endast fantasin sätter gränserna. Kan det till och med vara så lyckligt att om man överskrider en viss vikt så får mottagaren lösa ut skiten på posten?, det har jag fått göra någon gång med överviktiga brev som nån snåljåp skickat till mig.
J
Annars brukar höjdpunkten på dagen vara att öppna brevlådan och hitta brev från diverse finansinstitut där de skickar med ett svarsbrev där portot är betalt.
Då brukar jag samla ihop så mycket skräp som möjligt och klistra igen och skicka tillbaka. Numera är det så här jag gör mig av med alla använda batterier i hemmet. Förra veckan skickade jag två eller tre stycken, det var en bra vecka
Hej igen,
Vi i föreningen har beställt nya datorer till våra kontor och hade behövt hjälp med att koppla ihop dessa. Vi är bara äldre i ledningen så vi har inte teknik-kunskapen. Vi vet att detta egentligen inte är det ni gör, men ni kan förmodligen tillräckligt för att koppla ihop mus tangentbord och skärm. Vi hade kunnat betala bra för ett sådant samarbete, och är flexibla med tider om ni hade velat komma efter kontorstider.
Vi letade tidigare efter ett lämpligt företag på www.favore.se , där företag kan annonsera sina tjänster, helt gratis, men vi hittade ingen lämplig kandidat. Vi har ett samarbete med favore, som gynnar oss om vi anställer någon via deras hemsida, så vi kan bara gå vidare och anställa er om ni finns med där. Att skapa en annons tar ca 1 min och är som sagt gratis så hoppas det inte är för mycket begärt. Mejla mig länken till din annons när den är uppe. Stort tack och hoppas vi kan komma igång inom kort.
Hemsida: www.favore.se
Mvh Johan
BRF Ledningen
hej,
Jag har ett par frågor angående era kennel-tjänster , är det okej att ställa dom via denna mejlen?
Mvh Johan
hej igen,
Vi hittar fortfarande inte er annons på www.favore.se , och kan därför inte anställa er med tanke på det avtalet vi har med dom. I nuläget ser vi ingen poäng i att ge ut mer uppgifter angående jobbet om ni inte finns med på www.favore.se då detta är ett minimum-krav från oss och är strikta på den punkten. Vi tycker det är synd att ni inte orkar ta er 1 minut att lägga upp en kostnadsfri annons, då det hade blivit en hel del jobb för er del. Jag antar att vi får leta vidare efter andra trädgårds- företag ? Tack för er tid.
Mvh Johan
BRF Ledningen
Förresten så pratade jag med den Indiska Microsoft supporten idag, efter att jag "startat min dator" i 5 minuter och sedan stavat teamviewer.com fel i ytterligare 10 min för att sedan upptäcka "att jag inte har någon internet uppkoppling". När den indiske gentlemannen då ber mig att kontrollera att jag har en internet uppkoppling så frågar jag hövligt vad internet är och om han kan förklara internet för mig. Då brinner det fullständigt för honom och han börjar sjunga på Indiska. Efter en stund verkar han ledsna och lägger på, synd att man inte kan spela in samtal på Iphone.
Jag får såna här i min digitala brevlåda. Gmails skräppost filter går bet då det byter adress.
Det stämmer att jag håller på med IT, men kennelverksamhet och trädgårdsskötsel?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|