Vad har ni för lås?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
RMT_Racing skrev:
2067087 Oxford skivbromslås med larm
Styrlås
2st klass 3 ABUS-kättingar á 2,5m med Anchor klass 4 hänglås
Larm med sökare beställt
2st ABUS golvankare som skall monteras när jag övertalat föreningen
Tillhygge samt avtal med grannen som bor närmast garaget (telfonsamtal om larmet går)

Vill slippa att få hojen bortforslad och dras med f-bolaget hela säsongen.

Larm med sökare,vart har du beställt det och hur funkar det?
Pris?

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
R1 racer skrev:
2067157 Larm med sökare,vart har du beställt det och hur funkar det?
Pris?

Samma som såldes via SH förut. Han som sålde det då verkar inte svara längre så jag hittade samma prylar i USA. Väntar på bekräftelse bara.

Henke_N

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Cbr600rr -06
Motin skrev:
2067019 Hej vad kör du med för bromsskivelåsa ? JAg köpte ett Abus Granit Victory 39 bromsskivelås till min CBR 600F 94:a o tänkte mig inte för då det låset inte går igenom hålen på skivorna :(. Fick med ett annat bromsskivelås när ja köpte hojen men det anser jag vara alldeles för stort för att dras med när man kör .. Victory 39 hade annars vart helt perfekt o satt en hållare på hojen o haft med...

Någon som har nåt tips på bra o litet bromsskivelås till en CBR 600 94:a ?

tjena
jag upptäckte samma sak när jag fick ett lås i födelsedagspresent.. men jag fick byta till ett abus Granit Quick tror jag det heter.. ser ut lite som ett hängelås bara lite mera inklätt. försökte hitta en länk till duells men det gick ju naturligtvis inte.. :huvet
Hur som helst passar låset alldeles perfekt att låsa fast på hållaren till passagerarfotpinnen när det inte används. hade jag vetat hur man gör för att lägga in bilder hade jag kunna visa hur det ser ut på min lilla hoj.

ddaannnnee

Medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
f800gs-10 +640SM -05 +GPZ900r-88
RMT_Racing skrev:
2067162 Samma som såldes via SH förut. Han som sålde det då verkar inte svara längre så jag hittade samma prylar i USA. Väntar på bekräftelse bara.

Får man fråga var du beställt och vad det kostar?

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Hojboj skrev:
2067220 tjena
jag upptäckte samma sak när jag fick ett lås i födelsedagspresent.. men jag fick byta till ett abus Granit Quick tror jag det heter.. ser ut lite som ett hängelås bara lite mera inklätt. försökte hitta en länk till duells men det gick ju naturligtvis inte.. :huvet
Hur som helst passar låset alldeles perfekt att låsa fast på hållaren till passagerarfotpinnen när det inte används. hade jag vetat hur man gör för att lägga in bilder hade jag kunna visa hur det ser ut på min lilla hoj.

Ahw ok ok ska leta på ett vettigt lås som passar min hoj.. dessvärre har det nog gått för lång tid för att jag ska få byta det jag har :(.. får behålla det o använda det på nästa hoj om det blir nån !

Tackar för tipset iaf !

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...