flugan
Vem vet
Hur transporterar ni båge och pick-å-pack till träningar och räjz.
Vad är en "530 diesel"? Jag antar att det är något som ska dubblera som dragbil och laståsna för barnvagnar.oFFkeFF skrev:Från och med i år blir det ingen buss. Har precis shoppat en 530 diesel, släp till tävlingarna i år, till nästa år blir planen en husvagn.
Teddy skrev:Vad är en "530 diesel"? Jag antar att det är något som ska dubblera som dragbil och laståsna för barnvagnar.
Inte lagad än?Alicia skrev:Vi bytte bort Caravellen mot en SUV och ett 9 meter långt släp.
Kommer att ta längre tid till banorna men vi kommer att sova underbart.
Riktiga sängar och kylskåp slår en tom luftmadrass i en kall Caravell.
HanneZ skrev:Inte lagad än?
Anledning nummer 1 till att jag inte rejsar är att jag inte har råd med en husbil med garage än. Att ha en ball buss med värme o xbox känns nästan viktigare än själva rejsingen![]()
bild på åket?Alicia skrev:Att bo i en Caravell en hel sommar är inget att rekommendera.
Även fast den hade sina stunder![]()
Släp kanske inte är det smidigaste, men nu får vi utan problem med oss tre hojar, däck och all annan utrustning.
Caravellen var lite för liten.
MostWanted skrev:bild på åket?
GSXR1100R skrev:Golf kombi på brutala 90 hastkräftor & släpvagn, inte så kul men det funkar, man får vaselinpacka inför ERF, drömmer om en buss men inte en Transvestit.
Budgeträijz på hög nivå! Me like!flugan skrev:Provat att sova bak i kombin än?
Men torkel inte skall du falla in i kön och köpa dig en polar, byt istället upp dig till en nyare ambulans de sålde nydligen ut jättefina 940 ambulanser på fordonslagret.....Torkel skrev:Jag ska byta ut ambulansen mot en Polar 300 i år. Ingen som vill ha en cool ambulans att glida omkring i? Se min signatur för info och bilder.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |