kajlyl
Tillbaka!
Estremo skrev:Erkänn nu att du tog fram slipmaskinen för att du skulle se ut som en riktig knäskrapare.
tanken har slagit mig
Estremo skrev:Erkänn nu att du tog fram slipmaskinen för att du skulle se ut som en riktig knäskrapare.
Jonne_boy skrev:7-8 tusen för ett billigt ställ kanske.. finns ju ställ för 5000 nya
vill du ha hjälm och hela kittet med
Lägg MYCKET på en bra hjälm..
huvvet e huvudsaken
olaking skrev:HMM jag ha en billig plasthjälm.. å den duger fint för detta år i alla fall..nästa år blir det byte,,,
Varför är plasthjälmar så dåliga??
har en bieffe ( hmm ) b12?? kanske den heter...
Hela förra året då jag övninsgkörde ( 150 mil själv )..så hade jag inge skyddskläder..körde som en amerikan fast med hjälm...t shirt å shorts funkade bra då..men jag ha fått se vadsom händer om man vurpar då ( inte jag..på film ) å det vill jag inte veta av,,
Det är kanonbra att du ska köpa bra skydd men det jag menade var att det var kanondumt att köra utan förra året.olaking skrev:varför tror ni jag vill veta av nå skyddskläder då?? hmm för att inte använda dom..jag kan ju köpa ett ställ för 7 tusen å så hänga det på vägen för det passar mina tapeter....
Estremo skrev:Det är kanonbra att du ska köpa bra skydd men det jag menade var att det var kanondumt att köra utan förra året.
Man lär sig av sina misstag och du hade tur som inte blev skadad när du körde utan.
Daniel skrev:Tänkte att det skulle vara roligt och se vad ni 125:a åkare har för uttrustning lägg upp lite bilder och sådant.
caps lock???maverick_750rr skrev:KÖRDE DU UTANFÖR MPRACING IDAG MÅNDAG 31/3 2003???
sÅG DIG NOG I SÅNNA FALL, JAG STOD O PELA I MIN 400 DÅ.......
750RR
mustic skrev:caps lock???
Daniel skrev:Tänkte att det skulle vara roligt och se vad ni 125:a åkare har för uttrustning lägg upp lite bilder och sådant.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|