80mil? Shit, jag hade inte ens kört hälften när jag gjorde uppkörning!cRoC skrev:Sitter i samma klistrer Estremo... Köpte hojen i augusti och har bara kört 80 mil eller någotFarsan har fan aldrig tid
![]()
80mil? Shit, jag hade inte ens kört hälften när jag gjorde uppkörning!cRoC skrev:Sitter i samma klistrer Estremo... Köpte hojen i augusti och har bara kört 80 mil eller någotFarsan har fan aldrig tid
![]()
Biifer skrev:80mil? Shit, jag hade inte ens kört hälften när jag gjorde uppkörning!
cRoC skrev:Hm jaså det säger du.. Hm känner mig rätt redo nu, kanske borde försöka![]()
Ja på't Anton!cRoC skrev:Hm jaså det säger du.. Hm känner mig rätt redo nu, kanske borde försöka![]()
Biifer skrev:80mil? Shit, jag hade inte ens kört hälften när jag gjorde uppkörning!
marcus_136 skrev:grattis , själv beställde man uppkörning idag , ska köra upp dne 1 junihoppas man klarar den så att man har körkort precis innan sommaren =)
NSR_Martin skrev:Jag hade ju bara kört nästan 300 mil nu![]()
![]()
![]()
Fan vilket skitväder det blev idag, 5 plus typ, mulet och jäkligt, har kört 8a mil idag, lär bli drygt 12 mil idag, bara...Vill ha 20 grader och solsken!
Återigen, tack alla som säger grattis! Helt underbart![]()
AddE <TM> skrev:Grattis!![]()
Kommer du på söndag till stockholm då? Nu när du har lappen och allt, kan du ju komma å köra me oss här uppe! Vi blir ju runt 10-13st nu!![]()
Vågar inte räknaMito mannen skrev:Hur mkt gick kortet på sammanlagt?
Det är motorcykelns dag! Orkar du köra ifån gbg så är det bara att komma! Sängplats finnsMiss_Orchidee skrev:Vad är det som händer i STHLM?? jag vil ju oxå vara med, men inte e d nån som frågar mig inte....
Miss_Orchidee skrev:Finns det ingen tjej som kör 125cc?? ja känner mig förövrigt ganska ensam.....
5000 jävlar. Mitt kostade bara uppkörning+teoriprov hahaNSR_Martin skrev:Vågar inte räkna
Jodå, vet inte exakt, skulle tippa på runt 5 tusen... Teorikurs plus 3 körlektioner (läraren tyckte inte jag behövde fler)
gringoo skrev:5000 jävlar. Mitt kostade bara uppkörning+teoriprov haha
iofs de va 2 uppkörningar så det blev nästan 2000.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |