Vad har ni gjort idag?

vvs

Rörmokar`n
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Bmw k 1200 rs, Ducati 750 ss
Micke_Nilsson skrev:
Gör du det själv eller lämnar du in den??
Garantierna gäller för mej som är bilmek för då anser dom att den är fackmässigt utförd...
På en hoj som är 12 år gammal finns knappast några garantier kvar så det blir till att meka själv. Efter att ha kört hoj i 30 år så har man fått skruva på ett och annat och att lämna bort är inte att tänka på, det är för dyrt. När man gör det själv vet man ju att allt blir gjort. Själv är bäste dräng. :tomten

charmis

Vem kan säga nej.....?
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
NX650, KLX300R, DRZ400E
Sladda e kul å det gjorde jag både i skidbacken å på vägarna, dock me bil, men det funkar ju rätt bra det me :tummenupp

Jobba? va e det? ska man verkligen behöva göra sånt :confused: :D
Äh, det får man göra nästa år istället :D :tungan

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Mattias skrev:
Fastnat i snön med jobbilen. På min lediga dag! :mad:

fy fan va jobbigt,,, och på din lediga dag också,, hade ju känts lite mer motiverat att fastna i en driva å få betalt för de :hihi

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Skottat, lagat en traktor och sålt raketer å doningar.... :tummenupp

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Svettats feber, små ätit, vart hos mamma och kallstartat hojen :tomten , retat katten för att han blev av med kulorna ida och tittat på Hamilton..

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Har varit hundvakt den här veckan, så idag har jag varit ute med henne, åkt till min hund och varit ute med honom, köpt en diskmaskin, skruvat bort ett köksskåp så man kan få in maskinen, flyttat micron från det skåpet till ett annat skåp, dragit fram störm dit, fanns en tomdosa där som tur var, satt i en till säkring för det i centralen, tur att man har ett mindre elförråd i källaren, skruvat upp mina ljusskenor i fönstren, skottat fram bilen jag lånat, två gånger dessutom, lämnat tillbaka hund och bil, varit ute med min hund igen, duschat och nu är jag dödstrött. :3freak

Snorfen

Guest
Vaknade 10 med ett ryck.Försökte plugga lite.
Spelade hårdrock på pensionärsvänlig volym.
Käkade risgrynsgröt. Terrade folk på MSN.
En kompis ringde,åkte med han och hans 2 ungar till Elgiganten.
Kollade när dom rev halva El-giganten.Farsan deras sur.
Åkte hem till mig,ungarna rev i stort sett hela mina 19kvm.
Farsan blev ännu surade. Dom åkte hem,jag mördade ngr typer på xboxen.
..och nu sitter jag här!
Ännu en härlig dag i Sverige!!! :yoparty

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Jag har varit hemma med min elva månader gamla dotter, sen har jag jobbat och varit på ambulans uppdrag tills åtta tiden i kvall. Sen har jag suttit framfør teven och datorn..

Bennybeach

Alu-svetsning utföres
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Yamaha xjr1300
Jag har varit med om det mesta idag!

Det började att jag skulle gå till köket för att äta frukost, Jag ställde in skålen med gröt i mikron, sen åt jag upp allt :rolleyes: . Senare, närmare bestämt 13.30 ringde en kompis, han undrade om vi kunde träffas, Jag svarade naturligtvis N E J, varför? Jo, jag ville ju bara ligga hemma och tänka på den fina tallrik med gröt som givit mig så mycket värme, glädje och mättnad :pannkyss . Jag var uppriktig mot min kompis och sa som det var!
Han undrade om jag mådde bra, då svarade jag, Självklart mår jag bra när jag har ätit gröt vad trodde du då? Då sa han, Värm en ny skål med gröt och ta med den till mig! Aldrig i livet den kan ju bli kall på vägen fattar du väl!!!
:fatta!
Sen sa vi hej då till varandra och bestämde att vi skulle ses någon annan dag.
Så min dag har väl varit ganska mysig.

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Bennybeach skrev:
Jag har varit med om det mesta idag!

Det började att jag skulle gå till köket för att äta frukost, Jag ställde in skålen med gröt i mikron, sen åt jag upp allt :rolleyes: . Senare, närmare bestämt 13.30 ringde en kompis, han undrade om vi kunde träffas, Jag svarade naturligtvis N E J, varför? Jo, jag ville ju bara ligga hemma och tänka på den fina tallrik med gröt som givit mig så mycket värme, glädje och mättnad :pannkyss . Jag var uppriktig mot min kompis och sa som det var!
Han undrade om jag mådde bra, då svarade jag, Självklart mår jag bra när jag har ätit gröt vad trodde du då? Då sa han, Värm en ny skål med gröt och ta med den till mig! Aldrig i livet den kan ju bli kall på vägen fattar du väl!!!
:fatta!
Sen sa vi hej då till varandra och bestämde att vi skulle ses någon annan dag.
Så min dag har väl varit ganska mysig.

:rofl :rofl :rofl :rofl

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Min dag i punktform (så nåt verkar seriöst i alla fall)

• Frukost vid lunch, gröt så klart!
  • Rask promenad i snöstormen ner till gymet
  • Lunch/tidig middag och "laddning" för en kväll på jobbet
  • Promenad till jobbet i ren jävla snöstorm!!! Me like a lot!!! :tummenupp
  • Får besök av en nisse på jobbet som kör fyrhjuling modell skojig. Frågar om jag vill testa så jag drar på mig den snygga jobbarjackan och brassar runt med leksaken en stund och dagen är gjord!
  • Nu ska jag sova och hitta på nåt skoj för i morrn

Blev en ganska bra dag till slut! :tummenupp
Bakhjulsdriven leksak körd iförd hjälm va jävligt kul på arbetstid! :2cool

Edit: Glömde att jag ju faktiskt gav hyrbilarna på jobbet en liten påminning om att dom faktiskt lever, en liten "snöröjningsrunda" innan dom nattas är dom värda. Var bara nära en container en gång... :gnissla

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0