Vad har ni på er under skinnstället?

#Jone#

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Karlstad
Hoj
R1-99 och Wr426 Motard
Nu finns viss risk att trådens fokus kommer flyttas, maria1980 har du redigerat din avatare :tungan
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Fick otroligt nog på mig stället iår också, :D men det sitter lite löst? när jag böjer mig frammåt kan man vika ett litet veck vid magen. Nu börjar jag få noja av denhär tråden, nu tror jag att jag har 18 storlekar för stort ställ. :huvet
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
En varning bara använd inte underställ av syntetmaterial då det smälter vackert av värmen som bildas när man sitter och kanar på röven......
Själv så kör jag endast med aklingar under blir lite meck när man skall ha av stället och är svettig.
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Jag måste bara fråga. Använder ni aldrig hojen som transport? Typ åka nånstans å sen va där UTAN att knata runt i stället? Man vill ju inte kuta runt hos polarna eller så i kallingar. Å ryggsäck SUGER att köra med om man tänkt ta med sig kläder.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
BlueNote skrev:
Jag måste bara fråga. Använder ni aldrig hojen som transport? Typ åka nånstans å sen va där UTAN att knata runt i stället? Man vill ju inte kuta runt hos polarna eller så i kallingar. Å ryggsäck SUGER att köra med om man tänkt ta med sig kläder.

Min tanke precis..jag åker ganska oskyddat stor del av tiden för jag kan fan inte släpa runt hela garderoben och vägrar ha ryggsäck på hojen. Tankväskan rymmer en del..men jag är inte såld på den heller. Knepigt!

Edit..inte helt oskyddat men ofta i jeans....och ja jag vet precis hur jag skulle se ut om jag kom in på akuten efter att man klotar i jeans.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
philsson skrev:
Fick otroligt nog på mig stället iår också, :D men det sitter lite löst? när jag böjer mig frammåt kan man vika ett litet veck vid magen. Nu börjar jag få noja av denhär tråden, nu tror jag att jag har 18 storlekar för stort ställ. :huvet

Va glad för det.. när jag böjjer mig frammåt svartnar det nästan för ögonen och äppelpajjen och pilsnern passerar i revy :huvet
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Boris JR skrev:
En varning bara använd inte underställ av syntetmaterial då det smälter vackert av värmen som bildas när man sitter och kanar på röven......

Hur säker är du på detta? Vill få det utrett en gång för alla.

Bra att ha: Bomull, silke, siden ??

Dåligt: Syntet typ kraft. ??

Och isf, vart tjöper man "bra" underställ???
 

Evert

bankorning.com
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Lund
Hoj
ingen för tillfället
General E skrev:
Hur säker är du på detta? Vill få det utrett en gång för alla.

Bra att ha: Bomull, silke, siden ??

Dåligt: Syntet typ kraft. ??

Och isf, vart tjöper man "bra" underställ???

säkert någon "yrkes förare" som kan berätta vad de har under.. ett brandskyddat underställ lär ju inte smälta och lär heller inte vara gjort av naturmaterial?
bomull suger ju upp minsta droppe svett så av den anledningen vill man ju ha ett fukt-transporterande syntetställ..
vet inte vad man ska ha..
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top