Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen är det varmt nog när det sitter så tight, vinden har inget att tag på om man så säger. Dessutom svettas man en del med ryggplattan och njurbältet så mer flis behövs inte ens vid 5 grader, bara solen skiner så. Man måste ju framhäva sina fina kroppsformer.imaster skrev:2161998
Får man in mer under skinnet så är det inte tight nog..!![]()
Samma här, fast jag får byta ut Lillstrynes trosor mot lämpligare tingestar. Hon blir så sur när jag lånar demlilltryne skrev:2162092Under förra stället kunde jag ha på mig massor under. Åkte till arbetsintervjuv i det o hade finkläder på mig under utan problem! Dock så insåg jag ganska snart efter jag tatt körkort o läst på lite, att jag köpt ett grymt mycket för stort ställ. Dumma gubbe i affären o inte berätta det för en nybörjare som ska ta körkort...![]()
I helgen köpte jag äntligen ett nytt ställ, och det får jag max på mig en tight t-shirt o ett par trosor...
philsson skrev:2161832får precis plats med fillingar och Tshirt.![]()
Ozzian skrev:2162745Jo, alltså.... Jag har ju mej själv innanför skinnstället![]()
Vad var det nu som gällde med syntetmaterial (ej nomex och liknande)?
Har för mej att man ska ha bomull närmast skinnet ifall man åker omkull, friktionsvärmen från asfalten kan göra att nylon och liknande smälter och bränns fast i huden, eller är det bara en gammal skröna??
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |