När odlade du mustasch?Chrille skrev:Det säger änna SHABOOM när man kommer med Audin eller vadå?
När odlade du mustasch?Chrille skrev:Det säger änna SHABOOM när man kommer med Audin eller vadå?
Mustasch är ett coolt bandvalmers skrev:När odlade du mustasch?
Honken skrev:Register-rem eller nåt liknande har då jag för mig att det heter!?
Motorn kommer väl ändå från Mazda eller?? samma som sitter i MX6an o i vissa andra mod som 626 osvChrille skrev:Ford Probe 2.5l 24V.
INTE samma motor som i Scorpio och Mondeo då dessa har kedja... det trodde jag dock när jag köpte den.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=45923&highlight=Probe
Det biter inte på Lemm....Chrille, han är ett klassiskt exempel på fordoman. Det spelar ingen roll hur dålig bilen är, den är bra ändå.Thundercat skrev:Har du köpt en ford probe? Finns det en enda probe-ägare som inte haft stora bekymmer?
Maverick skrev:Motorn kommer väl ändå från Mazda eller?? samma som sitter i MX6an o i vissa andra mod som 626 osv
Edit: så åk till en mazdaverkstad istället..
Thundercat skrev:Har du köpt en ford probe? Finns det en enda probe-ägare som inte haft stora bekymmer?
En Ford får aldrig ett direkt pålitligt rykte. Med rätta.Chrille skrev:Vänd på det. Vet du någon som har haft bekymmer med den nya Proben? En uddabil får ju sällan ett direkt pålitligt rykte....
Chrille skrev:Det hoppas jag verkligen!! Det har jag bestämt sett i min hög med kvitton men var osäker. Hem och läsa....
Någon som kan toppa 10000:- för att byta kamrem på verkstad? Gör snabbt ett bra bilköp till ett dåligt....
aha.. då vet jag.. trodde det var den gamla.. o mazdas 2.5l sexa vi snacka om.. men ack va fel man kan ha..Chrille skrev:Nope, det är den gamla Proben som är Mazdasläkting även om jag inte kan komma på någon Mazda626 med 2.2-liters turbo...
Maverick skrev:aha.. då vet jag.. trodde det var den gamla.. o mazdas 2.5l sexa vi snacka om.. men ack va fel man kan ha..
Chrille skrev:Vänd på det. Vet du någon som har haft bekymmer med den nya Proben? En uddabil får ju sällan ett direkt pålitligt rykte....
har säkert fel.. kan inget om probe el MX6an.. visste bara att det var typ samma bil.. o så när du skrev att det var en 2.5l sexa så tänkte jag på mazdas sexa.. men läs igenom denna tråd om du orkar.. så kanske du få lite svar.. http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=75752&highlight=probeChrille skrev:Nu blev jag osäker. Enligt mina källor är det en 2.2liters Mazda-turbomotor i de gamla, fram tom 92. Sen är det en Ford V6 på 2.5 from 93.....
Hoppas du har fel
Chrille skrev:Nu blev jag osäker. Enligt mina källor är det en 2.2liters Mazda-turbomotor i de gamla, fram tom 92. Sen är det en Ford V6 på 2.5 from 93.....
Hoppas du har fel
MoahahahahaChrille skrev:Det säger änna SHABOOM när man kommer med Audin eller vadå?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |