Vad jag har förstått så går man bara ut med en sån förfrågan när det behövs datorkapacitet till en specifik databerarbetning i ett specifikt projekt. Det kan naturligtvis hända att jag har fel i det här fallet, men jag har inte hört talas om att något sånt program används nu.Qwerty skrev:Men vad då på två år har det hänt mycket? Vi kan fortfarande inte bota cancer, eller AIDS.
Har aldrig hört om cancer eller AIDS-grejer i sådana här sammanhang. At söka efter liv i rymden är kanske inte lika behjärtansvärt men det kan man göra via SETI (www.seti.org, kunde man förr i alla fall). De lånar lite datorkraft av dig för att analysera radiosignaler som tagits emot från rymden.Qwerty skrev:Men finns det inget liknande idag som någon känner till?
Har ju en dator över som bara står, så den kan få tugga på lite välgörenhet. Men vad då på två år har det hänt mycket? Vi kan fortfarande inte bota cancer, eller AIDS.
Kör hårt och hojta till om "de" kontaktar dig. Låt oss vara de första som får vetaQwerty skrev:Bara för att så tog jag hem denna Liv i rymden programmet. Har detta till någon hittat något mera nyttofullt tex cancer eller så.
Tack Bingo.
t-rex skrev:Några av "dem" torde väl redan vara flitiga skribenter på SH IMHO.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!