Vad irriterar ni er på nu?

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Västerås
Hoj
cbr 600f -97
Just nu stör jag mig på att min pojkvän (som jag älskar massor) ligger och sover och jag sitter här vid datorn helt klarvaken! :4skrika
Känner mig så fruktansvärt ensam.. :(
 

Paradoxy

Guest
Zita skrev:
Just nu stör jag mig på att min pojkvän (som jag älskar massor) ligger och sover och jag sitter här vid datorn helt klarvaken! :4skrika
Känner mig så fruktansvärt ensam.. :(


Väck honom. Direkt.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Zita skrev:
Just nu stör jag mig på att min pojkvän (som jag älskar massor) ligger och sover och jag sitter här vid datorn helt klarvaken! :4skrika
Känner mig så fruktansvärt ensam.. :(

En annan sitter på jobbet helt ensam.. Helt ensam!!! :huvet
 

-PLASTMISSIL-

Guest
Zita skrev:
Just nu stör jag mig på att min pojkvän (som jag älskar massor) ligger och sover och jag sitter här vid datorn helt klarvaken! :4skrika
Känner mig så fruktansvärt ensam.. :(
Äsch, du har ju SH, då är du ju aldrig ensam :)
 

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Upplands Väsby.
Hoj
En egen kinamoto.
jag irriterar mig på kunden som snodde min telefon på jobbet igår. Det som är lite posetivt är att jag har allt på film då vi har övervakningskamror i butiken. Och sen att vi hade en allriskförsäkring på hemförsäkringen jag inte hade en anning om som täcker mobilstölder :)




/Annicka
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Annicka skrev:
jag irriterar mig på kunden som snodde min telefon på jobbet igår. Det som är lite posetivt är att jag har allt på film då vi har övervakningskamror i butiken. Och sen att vi hade en allriskförsäkring på hemförsäkringen jag inte hade en anning om som täcker mobilstölder :)




/Annicka

Hm... du kommer att bli än mer irriterad när du räknat ut exakt vad du kommer att få för ersättning för din telefon... 1500 i självrisk? Om du då vill ha kontanter istället för en ny telefon så drar de av dessutom av 30% från nypriset... För min kille blev det då 1300 i ersättning för en telefon som han betalade 4100 för... :fyllisar
När man dessutom vet vem som snodde mobilen och polisen är så skitatrög att han aldrig kommer att åka dit på det... BLÄÄÄÄ! Jupps! Irriterrad blir man allt. :)
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Att min chef ska göra avdrag på lönen för mitt surfande..... :gnissla
Har dom inte hört talas om personalvård!?
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Nettan skrev:
Vad APB står för :va :confused: Ingen aning, apbajs kanske.


Den "idiotgrej" som gör att jag säger att jag inte har en enda mp3 låt...
Ja just det! Den irreterar jag mig på!

Sedan att min hoj stått i antal veckor pga att jag är för snål för att köpa nya vippor och letar beggade istället.

Irreterar mig även på att vara arbetslös (så har du nå jobb, tex gigalo, bilsäljare, sängprovare eller något annat roligt och pengagivande jobb som man klarar utan någon egentlig utbildning (sumpa ett flyttjobb pga att blindtarmen sprack, men jag lovar ska aldrig hända igen), skicka ett PM och låter det bra kan jag börja i morn).

Att inte ha någon tjej o mysa med är också ganska drygt.


Men nu ska jag hitta sängen och hoppas vakna upp i morgon med alla dryga och irreterade saker lösta... :banana
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top