Vad jag hatar just nu..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
just nu hatar jag mig själv, så sjukt jävla mycket. Hur fan kan jag vara så dum i huvudet, och bete mig så jävla stört? Kan någon vara snäll och slå mig hårt i huvudet med ett basebollträ? Please....

Junior.Jr.

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2008
Hoj
07/Honda/Cbr
jag hatar kärringen som jobbar ibanken som kräver massor med skit varge gång ja ska sätta in pengar
fråga ett vart kommer pengarna ifrån?
svar ja rånade en bank innan
har du leg ?
nej polisen har klipt den för jag körde för fort
vi kan inte ta emot pengarna...
Varför ?
du måste legitimera ,,,,
jaha så ser bankchefen mig som vanlig
och ber om ursäkt osv osv men ja hatar denna kärringen oooooooooohhhhhhhhh..................

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Väderlösa actionprogram

Väderlösa actionprogram på TV. Inatt såg jag nåt av misstag igen. Givetvis ska varenda tänkbara konflikt redas ut med en eldstrid i storleksordningen mindre krig. När man blir beskjuten tar man skydd bakom en öppen bildörr eller och även ett soffbord..... Varken eller skulle stoppa ett kula i från ett salongsgevär ens.... När man hotar nån gör man det först utan att ha spänt hanen eller gjort mantelrörelse sen när man blir riktigt bajjad så osäkrar man och då blir boven jätte rädd och säger sanningen..... Jag skulle inte hota nån med ett oladdat och säkrat vapen.... Den som blir träffad oavesett om det är av ett granatgevär eller mindre pistol flyger i väg flera meter. Han killen i Göteborg som blev skjuten av Polisen i levern inte flög han nåt heller.... Inte dog han ögonblickligen heller. När det exploderar om det inte är en bensinstation eller raffenaderi så blir det inga eldklot och tryckvågor som får folk att flyga omkring reser sig inte hur som helst. Det är inte fallet, det är trycket.... Har man varit "i närheten" av t.ex. en handgranat när den sprängs så vet man att man flyger inte omkring tiotals meter (om man fortfarande är i en del) men tryckvågen gör en helt :jisses :sjuk

Nej tacka vet jag en gammal Westernfilm. Där kan de minsann döööö.

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
2 dagar kvar till semester, skitmycket att hinna med för att kunna ta den och ändå orkar jag inte och slösurfar SH istället...

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Hatar min häst, som sett till att både han själv och min andra pålle e halta... dumfan!!!:mad:
å nu räcker de me regn tycker även denna bonnatös! JA VILL JU KÖRA HOJ FÖR FASEN!!! :huvet :tungan

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nej, men det beror väl på i vilken ordning man läser trådarna.
Vill du få nöjet att slå mig i huvudet? Jag kan stå för basebollträet.

Jag har blivit from som ett lamm så jag utövar ogärna våld.

Mot viss betalning kan jag dock tänka mig att klubba ner dig!
:stenålder

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har blivit from som ett lamm så jag utövar ogärna våld.

Mot viss betalning kan jag dock tänka mig att klubba ner dig!
:stenålder

Hmm okej... Då kan jag nog se till att bli nedklubbad aningen billigare.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag är lite sne på min farsa. Han och jag var ut en sväng i torsdags och han lånade då min finhoj, K5'an. Igår upptäckte jag en decimeterlång repa i tanken. Han hade handskar med nitar på handlovarna.... :huvet

Nöjd är jag med mitt gamla bakdäck... Mich Road 2 , räckte nog över 1000 mil :)

Dark_Messenger

Guest
Jag är lite sne på min farsa. Han och jag var ut en sväng i torsdags och han lånade då min finhoj, K5'an. Igår upptäckte jag en decimeterlång repa i tanken. Han hade handskar med nitar på handlovarna.... :huvet

Nöjd är jag med mitt gamla bakdäck... Mich Road 2 , räckte nog över 1000 mil :)

Nu kommer jag att tänka på polisskolan och blue oyster.. :näsblod

Gabor

Guest
Trötta, sega, ouppmärksamma bilistjävlar som inte har koll på omgivningen.
Dessa som ligger 2 km snabbare än 105 som den de segt ska köra om på motorväg...:mad:
Ska det vara så svårt att släppa mobilen, kolla i bakspeglarna om man drar på sig en kö bakom...flytta på sig är helt omöjligt när, man väl kommit om, ligga kvar i vänsterfil och inte ett fordon framför. :rolleyes:

Samma gäller de som bara kastar sig ut i trafiken framför andra, för att de inte "orkar"stanna och starta när andra passerat.
Nää, ut framför, sen långsamt ta sig framåt. :mad:

Hur tänker sådana här egentligen ? Lider dessa av autism, är drogade , tror på något ovanför eller bara skiter vad som händer runt omkring ?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Trötta, sega, ouppmärksamma bilistjävlar som inte har koll på omgivningen.
Dessa som ligger 2 km snabbare än 105 som den de segt ska köra om på motorväg...:mad:
Ska det vara så svårt att släppa mobilen, kolla i bakspeglarna om man drar på sig en kö bakom...flytta på sig är helt omöjligt när, man väl kommit om, ligga kvar i vänsterfil och inte ett fordon framför. :rolleyes:

Samma gäller de som bara kastar sig ut i trafiken framför andra, för att de inte "orkar"stanna och starta när andra passerat.
Nää, ut framför, sen långsamt ta sig framåt. :mad:

Hur tänker sådana här egentligen ? Lider dessa av autism, är drogade , tror på något ovanför eller bara skiter vad som händer runt omkring ?

Jag liksom du har säkerligen önskat livet ur både en och två personer på vägarna. Senast i förrgår var jag sådär barnslig att jag åkte upp längs högersidan på bilen som puttrade fram i vänsterfilen i sådär lagom bra tempo.
Tittar på denna polack som ler mot mig varpå jag ger honom fingret samt en liten gest att han gör bäst i att byta fil till högerfilen.

Usch, hata...

Gabor

Guest
Jag liksom du har säkerligen önskat livet ur både en och två personer på vägarna. Senast i förrgår var jag sådär barnslig att jag åkte upp längs högersidan på bilen som puttrade fram i vänsterfilen i sådär lagom bra tempo.
Tittar på denna polack som ler mot mig varpå jag ger honom fingret samt en liten gest att han gör bäst i att byta fil till högerfilen.

Usch, hata...

Jag är lite arg på mig själv också...för att jag brytit mot ett par trafikregler idag.:rolleyes:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024