just nu hatar jag mig själv, så sjukt jävla mycket. Hur fan kan jag vara så dum i huvudet, och bete mig så jävla stört? Kan någon vara snäll och slå mig hårt i huvudet med ett basebollträ? Please....
Regn!!!!!
Nej, men det beror väl på i vilken ordning man läser trådarna.
Vill du få nöjet att slå mig i huvudet? Jag kan stå för basebollträet.
Jag har blivit from som ett lamm så jag utövar ogärna våld.
Mot viss betalning kan jag dock tänka mig att klubba ner dig!
:stenålder
Jag är lite sne på min farsa. Han och jag var ut en sväng i torsdags och han lånade då min finhoj, K5'an. Igår upptäckte jag en decimeterlång repa i tanken. Han hade handskar med nitar på handlovarna....
Nöjd är jag med mitt gamla bakdäck... Mich Road 2 , räckte nog över 1000 mil
Jag hatar Takida, hur fan kan curly sue ligga på trackslistan i 10 veckor? det är ju dynga av högsta kvalitet.
Trötta, sega, ouppmärksamma bilistjävlar som inte har koll på omgivningen.
Dessa som ligger 2 km snabbare än 105 som den de segt ska köra om på motorväg...
Ska det vara så svårt att släppa mobilen, kolla i bakspeglarna om man drar på sig en kö bakom...flytta på sig är helt omöjligt när, man väl kommit om, ligga kvar i vänsterfil och inte ett fordon framför.
Samma gäller de som bara kastar sig ut i trafiken framför andra, för att de inte "orkar"stanna och starta när andra passerat.
Nää, ut framför, sen långsamt ta sig framåt.
Hur tänker sådana här egentligen ? Lider dessa av autism, är drogade , tror på något ovanför eller bara skiter vad som händer runt omkring ?
Jag liksom du har säkerligen önskat livet ur både en och två personer på vägarna. Senast i förrgår var jag sådär barnslig att jag åkte upp längs högersidan på bilen som puttrade fram i vänsterfilen i sådär lagom bra tempo.
Tittar på denna polack som ler mot mig varpå jag ger honom fingret samt en liten gest att han gör bäst i att byta fil till högerfilen.
Usch, hata...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |