Lennart
finns även med tinnitus !
Heltid som trummis i dansband.
Jobbar 7 dagar i månaden.......
Mycket tid över till hojåka!
Jobbar 7 dagar i månaden.......
Mycket tid över till hojåka!
Jonathan skrev:2175274Svara på mitt PM nurå
nä,inte wärtsilä. Även om jag är i samma lokaler just nu (cityvarvet) men bara uthyrd nu jobbar på ofab. appropå ACL, kocken på companion gör världens bästa mat, gick upp 5 kg på en sväng över atlanten går inte få bortThermal skrev:2175052Nej, just nu är det kryssning som gäller. En skum blandning mellan Japan, Usa, Bahamas o Norge Men innan har det varit B&N/Transatlantic, Wallenius, ACL, Veritas Tankers o några andra.
Kan det vara så att du jobbar för ett rätt stort servicebolag/finsk motortillverkare i Göteborg?
Svetsade du sprickor tro, de holkarna måste ju vara 50% svetsfogar vid det här laget. Jag har hört om kocken. Har en kompis som är maskinist på Companion, träffar du på Susanne så hälsa från mig.robbandalal skrev:2176688nä,inte wärtsilä. Även om jag är i samma lokaler just nu (cityvarvet) men bara uthyrd nu jobbar på ofab. appropå ACL, kocken på companion gör världens bästa mat, gick upp 5 kg på en sväng över atlanten går inte få bort
Knuffe skrev:2175025CNC-svarv/fräs, fruktansvärt tråkigt jobb förrutom när nåt pajjar eller börja brinna
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|