Ursäkta frågan,men vilken högskola går du på????HanneZ skrev:Jobbar deltid på Volvo IT, blir att meka kod och annat! Primärt så pluggar ja på högskola!
Tja!var i norrland bor du???kännde en martin berggren i en by som hette alnö en gång i tiden,kan det va du????berggren_martin skrev:Efter att ha pluggat färdigt biolog- och miljövetarstudierna är väl tanken att jag ska leta upp nåt jobb inom miljöövervakning, miljö- och hälsoskydd, forskning, miljöstyrning eller kanske testa vik. som gymnasielärare.
Silwer skrev:Allbil, bara Honda o Mazda som nyare.
men jag är inet avundsjuk längre jag avskyr Saab och Opel
Fast jag får skruva med såna med fast främst med AC anläggningar då.
Nej, själv bor jag i Östersund. Finns 28 stycken Martin Berggren i telefonkatalogen, kanske är någon av domktmjacke skrev:Tja!var i norrland bor du???kännde en martin berggren i en by som hette alnö en gång i tiden,kan det va du????
Det var som fan, en kollegaMicke N skrev:System- och webutvecklare på IBM.
berggren_martin skrev:Nej, själv bor jag i Östersund. Finns 28 stycken Martin Berggren i telefonkatalogen, kanske är någon av dom![]()
Cykelringen?Davve84 skrev:Cykel meck!!!
o säljare av cyklar!!
Ne jobbra på en "riktig cykelaffär" i hägerstenJohn skrev:Cykelringen?
Själv är jag försäljare. Mobiltelefoner och foto.
Ja där ser man, kollegorsgtpepper skrev:Det var som fan, en kollega. Vilken enhet jobbar du på? Själv jobbar jag på BCS.
Det var som fasiken. Jag var ute på Ericsson en sväng i våras och satt i TN-huset vid Telefonplan där jag antar att du sitter? Världen är bra liten, eller så är IBM bra stortMicke N skrev:Ja där ser man, kollegor![]()
Jag tillhör AMS men sitter på Ericsson.
Vi blev "insourcade" till IBM från Ericsson i höstas.
/Micke
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!