Hoppas jag inte sårade dina känslor, du verkar väldigt upprörd
Upprörd? Inte det minsta, men du snackar i nattmössan. Ta som kvällslektyr och ta reda på vad din hoj har för anor. 85 är ett bra tal i sammanhanget....
Hoppas jag inte sårade dina känslor, du verkar väldigt upprörd
Inte frånåkt. Möjligtvis att minnena från en näst intill torpedering av mötande kromsläde bortom kontroll på fel sida av Bogesundsvägen har satt sina spår...? Har sedan dess lite svårt för motorcyklar med avsiktligt felkonstruerad broms och fjädring.
Men som jag sa, man verkar kunna skämta om alla märken och om alla förare. Utom en kategori...
Ja det är ett jäddra jurInte nog med att det är en sothora, det är dessutom en horunge! Fina gener, du måste vara stolt.
Ja det ska bli uppdatering. Ska ha möte om motorfrågan imorgon, jag håller på att utvärdera lite alternativ jag tänkt på länge. Ett är att bygga en större motor och göra allt rätt från början, custombeställa ett block osv. Överkvadratisk, högre vevstaksförhållande, mer slagvolym, större ventiler, separerade insug osv. Eller så spinna vidare på den befintliga motorn, uppdaterar när jag bestämt mig. Måste sondera kostnader, leveranstider, nödvändiga moddar av ramen för att få plats uppåt osv.(Ser f ö fram emot fortsättningen på byggtråden nu när du verkar ha hittat boven i det hela).
Upprörd? Inte det minsta, men du snackar i nattmössan. Ta som kvällslektyr och ta reda på vad din hoj har för anor. 85 är ett bra tal i sammanhanget....
Kul poll TS!
Jag kör mest med XT660:in, så kryssade i enduro, saknades valet "offroad"
Saknade öven Övrigt, eller veteran, för känns ändå inte rätt att kryssa i custom för gammsuzukin.
Offroad?
(ja jag vet att Gas gas har en reggad trail, men det är inte många sålda av den)
vad konstigt då att enduro finns med för man får köra gasgas på vägen precis lika mycket som man får köra enduro på vägen
Verkar som många försöker hålla sig borta från touringkategorin, tänker man gs tänker nog 99% på packväskor och grusvägar
Enduro: geggmoppe med några sönderslagna lampor fasttejpade
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |