Vad kör Ni för bil??

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
re.

Opel omega kombi 2,0 16V -96 tar en från A till B utan större gnat.

//Niklas

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Cheva pickis 91:a, 2 l milen nu på vintern, men vafan. Drabbar ingen fattig :gnissla

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
VW Corrado Vr6 -95
volvo 240 automat med b23= drar soppa som vete faan!

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Finns ingen manligare bil än Cheva pickis helst en crew cab med 454:a och dubbelmontage :yoparty

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
HayabusaSaab

Ford Transit -98 som "racebuss" annars Saab 900S -90, går bra som fan men ser tyvärr ut som fan också. :rolleyes:

Farmarn

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2005
Hoj
Gammalt rat
Torkel skrev:
Ni har så små opraktiska och löjligt bränslesnåla bilar... :rolleyes:här ser en bil ut med riktigt manlig bensinförbrukning :huvet och lastförmåga :nicka !
PICT0440800.jpg

COOl!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
IronMike skrev:
För att ställa en följdfråga, så undrar jag överhuvudtaget vad många gör med sina pengar? Har massor vänner som drömmer om bilar eller prylar de faktiskt har råd med...

Efter lite simpel matematik, så skulle dom ha råd med en ferrari om de så ville. Snåla lite på att äta mcdonalds, köpa färre dvd-filmer, inte handla ikea-möbler på ikea-kort med kredit med hög ränta, och vipps, få 5000:- kr över..... Bara låna upp lite pengar på sin bostad, samt lite övriga lån, och köpa sig en Porsche 996 turbo, eller Ferrari 360 modena.... Why not.

Kan ju vara så att man inte vill låna ihop till något sådant. Nu förstår jag iofs att de flesta inte kan spara ihop till något sådant men då kanske de samtidigt avstår.
Jag hatar lån, har haft två stycken och kommer in i det längsta dra mig för att skaffa några igen. De gånger jag har löst lånen har en stor lättnad infunnit sig, varför vet jag inte.
När det blir dags att köpa hus så inser jag att jag måste men tills dess så köper jag hellre något billigare och bygger om så jag får lika roligt.
Tex så kommer en av mina drömbilar kosta under 100 00:- men jag slår vad om att jag har roligare i den än i en Ferrari 360 modena (som är en annan drömbil). Om någon undrar vilken den första drömbilen är så är det en Renault5 turbo2-replica. Kommer bygga själv och inga lån på den= svårslaget roligt för pengarna.

HoOmer

*Husse glömmer dig aldrig*
Gick med
30 Jan 2004
Hoj
Tl1000s
bara jag som undrar varför ihelvete så många skriver vilka bilar dom har under Hoj: :va

Typ, jag har ingen hoj men en sketatuff bil som går tokfort. Ungerfär för att visa att man skulle ha råd att ha hoj OM man sålde bilen eller nåt.

Fattar inte. Förklara, bitte

IronMike

Guest
HoOmer skrev:
bara jag som undrar varför ihelvete så många skriver vilka bilar dom har under Hoj: :va

Typ, jag har ingen hoj men en sketatuff bil som går tokfort. Ungerfär för att visa att man skulle ha råd att ha hoj OM man sålde bilen eller nåt.

Fattar inte. Förklara, bitte
Mjo-visst,, kanske det borde stå "kör" istället för "hoj" då det mesta tycks bero på status i övrigt... Har du ingen status, kör du volvo 240 har du inte lika stor "slagkraft" i dina argument. Kanske ?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln