Något för dig: /bmwpower_burnoutmjostreff2003.mpegNisse Järnet skrev:Kör såklart BMW! En 325i -88 som ska få smaka turbo
(Gnäll inte på att den är så hög, sänkning på g. Listerna har jag inte orkat sätta på sen jag fick tillbaks bilen från lack. den går ju inte fortare med dom på liksom )
BalkanBoy skrev:själv har jag en moddad Audi a4 2.6 ´96
Kryptonit skrev:Aha...
Det är väl förresten bara kammen som skiljer mellan med/utan katalysator? Någon förändring vad gäller kompression tror jag inte gjordes.
87:ans 325 saknar katalysator i Sverige... Vi låg kanske ett år efter i modellerna.
Anthrax skrev:Nja, nu vill jag inte leka besserschnitzel ( ), men jag är ganska 100 på att Bmw hade kat på sina -87r. Polarens M535:a hade det i allafall. Har sett två andra 325r (Båda är 87r) med kat också. Mycket möjligt att tidiga 87r inte hade det.
Angående kompressionen, så har bilar utan kat kolvar som ger högre komp, och är lite mer kilformade.
Webspy skrev:det hade dom inte... kom med 88B modellerna..... om någon bryr sig....
i tyskland har vissa kat dock...
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |