Något för dig: /bmwpower_burnoutmjostreff2003.mpegNisse Järnet skrev:Kör såklart BMW! En 325i -88 som ska få smaka turbo
(Gnäll inte på att den är så hög, sänkning på g. Listerna har jag inte orkat sätta på sen jag fick tillbaks bilen från lack. den går ju inte fortare med dom på liksom )
BalkanBoy skrev:själv har jag en moddad Audi a4 2.6 ´96
Kryptonit skrev:Aha...
Det är väl förresten bara kammen som skiljer mellan med/utan katalysator? Någon förändring vad gäller kompression tror jag inte gjordes.
87:ans 325 saknar katalysator i Sverige... Vi låg kanske ett år efter i modellerna.
Anthrax skrev:Nja, nu vill jag inte leka besserschnitzel ( ), men jag är ganska 100 på att Bmw hade kat på sina -87r. Polarens M535:a hade det i allafall. Har sett två andra 325r (Båda är 87r) med kat också. Mycket möjligt att tidiga 87r inte hade det.
Angående kompressionen, så har bilar utan kat kolvar som ger högre komp, och är lite mer kilformade.
Webspy skrev:det hade dom inte... kom med 88B modellerna..... om någon bryr sig....
i tyskland har vissa kat dock...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |