Sundance Kid
Gasar tills det rasar & sen lite till...
Stickan
Sundance Kid skrev:2388360Stickan
Banane skrev:
Fyll en fingerborg med lite gödningsmedel och doppa på!Sundance Kid skrev:2389141fack... jaja, då får jag komma på något annat och ha en ny namncermoni... Ska bara hitta något att "doppa" han i!!
Hård skrev:2389197Fyll en fingerborg med lite gödningsmedel och doppa på!
Glöm inte sortera det som miljöfarligt avfall sen...
illebror skrev:2389768med tanke på Rash besatthet av sitt mellangärde så tror jag hans nick anspelar på samma område
illebror skrev:2389768med tanke på Rash besatthet av sitt mellangärde så tror jag hans nick anspelar på samma område
Johansson skrev:2390968:storslägga
Pinky skrev:2401311"Åhhh, din kuk känns så jävla go i mig" brukar jag få höra så där har du svaret vad gäller mig Rash .
Backblade skrev:2401312"Är den inne ännu?"
Rash skrev:2385589Penis?
Kallar min för Lill-Rash med varje ny flicka. Men självklart rättar de mig och kallar den Stor-Rash
Japp, jag gillar mitt namn Ber de säga: åhhhh, Stor-Rash, just så....ja...just så...ja ja ja ja ja.......AAAAAHHHhhhh.....
Nu kanske ni undrar, vad är det för någon jävla nöt som startar en tråd om sin penis?
Jo...... Rash Den förtjänar det
Och så är jag ju nyfiken på vad ni kallar era, säger vi
<-(XxX)-> skrev:2415990Hahahaha vilken sjuk tråd ! men måste bara delta i denna... "Big Ben" kallar ja min hehehe men mest på skoj
Rash skrev:2416647Men din mupp. Varför kunde du inte vart den där blondinen på din profilbild?
Då hade du ju fått se, känna och bli spetsad av Stor-Rash...:sliiickadinanalsmiley
Det gör jag också. Läkarna brukar dock kalla den för "penis" (vid inryckningen i lumpen; jaha, då ska vi titta lite på penis). Hustrun kallar den ibland för "kompisen" (slutar du inte nu, sliter jag av dig "kompisen")!Banane skrev:2388319jag kallar den för kuken
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|