Vad kallas denna stil?

Dogge1972

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2008
Hoj
Buell XB12R/S-04 moddad, Järnsportster XLCH -75
Jag tycker att denna stil kan bli riktigt tuff ibland. Att bara behålla det allra nödvändigaste. All plast och annan skit skall bort :banana

EST

mOngoPuttSÄr...
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
Speed Triple/Vespa 160 GS & 150 Super/SR 500 X 2
Jag tycker att denna stil kan bli riktigt tuff ibland. Att bara behålla det allra nödvändigaste. All plast och annan skit skall bort :banana

Tycker med det kan bli coolt tyvärr inte så många som kanske är det dock, fast det gäller väl alla stilar. Brukar ju bara va ett fåtal som är coola å resten ser bara ut som resten...

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Självklart kan detta vara snyggt med. Ett cleant utförande gör nog en riktigt rå hoj. Skittradigt om alla hade kört orginal R1:eek:r med slipon.

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Självklart kan detta vara snyggt med. Ett cleant utförande gör nog en riktigt rå hoj. Skittradigt om alla hade kört orginal R1:eek:r med slipon.

Word :fakta

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Tackar för alla uppslag o kommentarer...
Jag vill inte vara mainstream därav att man kör fihgter men även här börjar man ana en viss stil som håler i sig och jag vill inte ha en fighter som alla andra också har dvs r1/6 röv på en cbr...
Nä nu blir det andra bullar i stan när jag e klar..kommer även modda om mitt system kraftigt...så i början av typ maj kommer den nog vara klar..
Håll ut...kommer inte ha någon projekt tråd om detta då jag villl ha ett "eget" stuk...

T-Fork

Medlem
Gick med
20 May 2007
Hoj
Honda CRF450 2004
Tycker det ser jävligt fränt ut, speciellt den som Redeye hade länkat till eller den som Ozeo har som avatar.
Redeye: Vems var hojen du länkade till?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
en sak ska man veta..användningsområdet minskar drastiskt då man inte vill köra när de regnar el är lite blött.. :)

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
jaha då blir det besiktning först sedan ombyggnad av röven..
Tarmac. Hahaha ja kanske en x2000 röv på cykeln hade vart något..
Näää, med X2000-röv kommer du aldrig fram i tid. Satsa på elefantröv istället. Ser mycket mjukare ut att sitta på också :)

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Näää, med X2000-röv kommer du aldrig fram i tid. Satsa på elefantröv istället. Ser mycket mjukare ut att sitta på också :)

HAHAHA klockrent svar Tarmac fasen vad du är tåginsatt för att vara utomeuromaintare..fast det e klart du har ju Nisse som är tågronkare:)

Ozeo: kommer köra med huggern kvar tror jag det kommer skvätta avsevärt mindre då...men vi får se vart det slutar...först skall ju allt byggas tilbaka igen...jo jag fick mig ett ryck häromdagen och rev hela bakpartiet för att påbörja min kapnig mm av bakram men har nu fått ändra om pga besiktingen:gnissla så det blir först att bygga tillbaka allt igen...man lär dock av sina misstag och viss kabeldragning ska göras om...

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
HAHAHA klockrent svar Tarmac fasen vad du är tåginsatt för att vara utomeuromaintare..fast det e klart du har ju Nisse som är tågronkare:)

Ozeo: kommer köra med huggern kvar tror jag det kommer skvätta avsevärt mindre då...men vi får se vart det slutar...först skall ju allt byggas tilbaka igen...jo jag fick mig ett ryck häromdagen och rev hela bakpartiet för att påbörja min kapnig mm av bakram men har nu fått ändra om pga besiktingen:gnissla så det blir först att bygga tillbaka allt igen...man lär dock av sina misstag och viss kabeldragning ska göras om...

huggern hjälper nog lite.. jag har bakdel + en utstickande reggskylt.
så det är bakom hjulaxeln som längst men ändå skvätter de sjukt.

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Jag kommer inte ihåg namnet på ägaren, men är 99.9% säker på att han var medlem på här på sh och hade en tillhörande byggtråd.

Tycker det ser jävligt fränt ut, speciellt den som Redeye hade länkat till eller den som Ozeo har som avatar.
Redeye: Vems var hojen du länkade till?

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Hur fungerar detta på SB? Tänker mest på alla bestämmelser på stänkskärmar och höjd på de mm...

EST

mOngoPuttSÄr...
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
Speed Triple/Vespa 160 GS & 150 Super/SR 500 X 2
Man behöver inte ha några

Flod

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2009
Hoj
Moto Guzzi 850 '77, Hornet 600 '06
Att folk på SH är så konservativa känns trist.

Kör hårt, tycker det ser kul ut!

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Vill du slippa skvätt där bak så kanske du kan bygga nån clean variant på en sån här bakskärm:

dsc_9954.jpg

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Besiktningen brukar inta ha några åsikter om hur lång sadelen är, så länge det finns fotpinnar.
Hur mycket bajsrand du får på ryggen ser du om du kollar vinkeln från centrum på hjulet till underkant på stänkskyddet och räknar med lite baksug.

Har du kommit på något sätt att få dit informationstavlan och julpyntet som krävs i bakändan?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...