Jag tycker att denna stil kan bli riktigt tuff ibland. Att bara behålla det allra nödvändigaste. All plast och annan skit skall bort
Självklart kan detta vara snyggt med. Ett cleant utförande gör nog en riktigt rå hoj. Skittradigt om alla hade kört orginal R1r med slipon.
Näää, med X2000-röv kommer du aldrig fram i tid. Satsa på elefantröv istället. Ser mycket mjukare ut att sitta på ocksåjaha då blir det besiktning först sedan ombyggnad av röven..
Tarmac. Hahaha ja kanske en x2000 röv på cykeln hade vart något..
Näää, med X2000-röv kommer du aldrig fram i tid. Satsa på elefantröv istället. Ser mycket mjukare ut att sitta på också
HAHAHA klockrent svar Tarmac fasen vad du är tåginsatt för att vara utomeuromaintare..fast det e klart du har ju Nisse som är tågronkare
Ozeo: kommer köra med huggern kvar tror jag det kommer skvätta avsevärt mindre då...men vi får se vart det slutar...först skall ju allt byggas tilbaka igen...jo jag fick mig ett ryck häromdagen och rev hela bakpartiet för att påbörja min kapnig mm av bakram men har nu fått ändra om pga besiktingen så det blir först att bygga tillbaka allt igen...man lär dock av sina misstag och viss kabeldragning ska göras om...
Tycker det ser jävligt fränt ut, speciellt den som Redeye hade länkat till eller den som Ozeo har som avatar.
Redeye: Vems var hojen du länkade till?
Att folk på SH är så konservativa känns trist.
Kör hårt, tycker det ser kul ut!
Vill du slippa skvätt där bak så kanske du kan bygga nån clean variant på en sån här bakskärm:
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |