Attityd
Medlem
Läste nyligen i en biologibok att de som ger psykoser är hasch, marijuana och hinkens avatar. Så du vet..
Läste nyligen i en biologibok att de som ger psykoser är hasch, marijuana och hinkens avatar. Så du vet..
Jag längtar efter att få bo i hus igen och ha sopptunnan alldeles utanför dörren. Att transportera soppåsen ut till sophuset är en annan destination som gärna görs när jag är klar med det jag gör.
Ja det suger att de har stängt alla sopnerkast som fanns i trapphusen förut. Det var ju faktiskt grymt smidigt.
Det kan vara problematiskt om en är mitt uppe i något. Och ja, jag har vissa tvångssyndrom som också drabbar pojkvännen. Jag klarar inte av att lämna något ofärdigt ens för två sekunder för att se vad han har att säga. Och nej, det går inte att prata med mig samtidigt som jag håller med på något för jag hör inte.
That's life!!!
Om det är så himla svårt att sätta ned 5min? under själva städningen/matlagningen att föra ut den där jäkla soppåsen, varför bara inte föra ut den först av allt så att du slipper skräpa ned i korridoren? Är det så att du har så starka tvångstankar om ditt enorma icke existerande soptransportsbekymmer så finns det utmärkta medeciner och läkare till ditt förfogande i närmsta mentalsjukhus...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|