ZX6-R:en har nu rullat 1300 mil.
Egentligen skulle den ha varit inne för stor service redan vid 1200 mil, men eftersom hojen verkligen är snällt körd tidigare och känns väldigt fräsch "(som ny"), så har jag dragit mig för att lämna in den på en verkstad nu när solen skiner och man vill åka...
Nu verkar det ju som att solen ska fortsätta skina ett tag och jag undrar om jag på något vis kan skada nåt med hojen om jag låt oss säga får den servad vid 1400 mil istället.
Det är just ventiljusteringen som jag är tveksam över, resten skulle jag ju kunna fixa själv men det känns onödigt när allt redan ser kanonfint ut. Oljan är inte ens mörk liksom?
Egentligen skulle den ha varit inne för stor service redan vid 1200 mil, men eftersom hojen verkligen är snällt körd tidigare och känns väldigt fräsch "(som ny"), så har jag dragit mig för att lämna in den på en verkstad nu när solen skiner och man vill åka...
Nu verkar det ju som att solen ska fortsätta skina ett tag och jag undrar om jag på något vis kan skada nåt med hojen om jag låt oss säga får den servad vid 1400 mil istället.
Det är just ventiljusteringen som jag är tveksam över, resten skulle jag ju kunna fixa själv men det känns onödigt när allt redan ser kanonfint ut. Oljan är inte ens mörk liksom?