Instämmer >)klotter skrev:ingen som kan göra "ändlösa wheelies"
fan ni har ju 125or
Instämmer >)klotter skrev:ingen som kan göra "ändlösa wheelies"
fan ni har ju 125or
klotter skrev:ingen som kan göra "ändlösa wheelies"
fan ni har ju 125or
Intresseklubben antecknar...Nikel skrev:JAg kan göra 3 å 4 med moppe och 1 med cykel 3 kan jag med cykel men 2an e lite svår har bara klarat 100 m
//Niklas
Va inte så jävla grinig nu!NSR_Martin skrev:Intresseklubben antecknar...
Det är ju enklare att wheela än att få till en chysst stoppie!Crazy Camel skrev:3 och 4 . Bakhjulsåka är ju så jä-la svårt att lära sig!!!!
håller med han ville ju veta och han fick svar, e det inte därför han frågar...NSR_Martin skrev:Intresseklubben antecknar...
Nisse Järnet skrev:Det är ju enklare att wheela än att få till en chysst stoppie!
Jag har slått över med trumbroms.KvalitetsMiffo skrev:måste ju skryta lite med att jag har gjort stoppie med trumbroms....
Men vad ska du upp på 1:an att göra då? Kör på 2:an minstCrazy Camel skrev:Jo, det kanske bara va 125:an som var för slö . Det där med att växla efter att ha varvat ur ettan är ett jäkla problemet!
Men nu till sommaren har jag ju en XT som vill åka på bakhjulet, så då blirè öööööva!
Kankse några lektioner?
/niklas
Ja meeeeKvalitetsMiffo skrev:måste ju skryta lite med att jag har gjort stoppie med trumbroms....
Nisse Järnet skrev:Men vad ska du upp på 1:an att göra då? Kör på 2:an minst
Tror jag inte påCrazy Camel skrev:Hmmm, Men den var ju för slö!
Nisse Järnet skrev:Tror jag inte på
När jag drar upp bromsar jag inget alls, man ska ju inte sakta ner hellerCrazy Camel skrev:OK! Om jag skulle ha varvat upp den i 10 000 och släppt kopplingen så kanske.... Men då vettefan vad som händer. När du drar upp den på slangen, använder du fotbromsen mycke då eller reglerar du med gasen bara?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |