Quattro
Ny medlem
Vad skall man kolla vid ett ev köp om man spekulerar på en KTM 625 eller 640 -05 eller nyare?
Är det nånting som brukar krångla? Ev som skall vara bytt på garanti osv?
Är det vanligt att en -05:a har rullat 250-400mil? Tycker spontant att det låter lite... Jag äger ingen hoj själv men under fjolåret så körde jag ca 200mil på lånade hojjar (EJ stulna ).
Byter man kolvar på dessa maskiner? Har endast pratat med grannen som har en pojk som kör CRF 250 han verkar byta kolvar hela tiden (O han byter hoj varje år!)...
Drivpaket hur länge håller sånt vid "normal" motardkörning?
Ge mig gärna tips o råd på vad som skall kollas, så jag inte torskar på nåt enkelt!
Jag har redan stora problem att övertala frugan om att vi skall finansiera själva hojköpet, så ett haveri på direkten kan jag gärna vara utan
Är det nånting som brukar krångla? Ev som skall vara bytt på garanti osv?
Är det vanligt att en -05:a har rullat 250-400mil? Tycker spontant att det låter lite... Jag äger ingen hoj själv men under fjolåret så körde jag ca 200mil på lånade hojjar (EJ stulna ).
Byter man kolvar på dessa maskiner? Har endast pratat med grannen som har en pojk som kör CRF 250 han verkar byta kolvar hela tiden (O han byter hoj varje år!)...
Drivpaket hur länge håller sånt vid "normal" motardkörning?
Ge mig gärna tips o råd på vad som skall kollas, så jag inte torskar på nåt enkelt!
Jag har redan stora problem att övertala frugan om att vi skall finansiera själva hojköpet, så ett haveri på direkten kan jag gärna vara utan