Vad kollar sporthojare för tv-serier?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Nu när Battlestar Galactica har slutat så kollar jag mest på High Stakes Poker. Lär väl kolla på Dexter när det börjar om också.
 

Kneedrag

Guest
[YOUTUBE-ID]4I6iGbPRi4U[/YOUTUBE-ID]

Fringe är som en riktigt bra blandning av gamla goa (första säsongerna av) Arkiv X och CSI (originalet, the good one inte miami eller las vegas hehe)

.)


Fringe verkar ju riktigt bra.
Tackar
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Jag följer dokumentärerna om kriminalfall och rättsmedicin som TV4 Fakta sänder på tisdagarna.

Även en del serier om arkeologi och historia på History Channel och National Geografic Channel står på agendan.

Förutom det kollar jag på Southpark sporadiskt.

Jag absolut HATAR serier som inte har fristående avsnitt. :mad:
Finns inget värre än att bli avbruten och få vänta en vecka på fortsättningen, då tröttnar jag.
 
Last edited:

Kneedrag

Guest
Jag följer dokumentärerna om kriminalfall och rättsmedicin som TV4 Fakta sänder på tisdagarna.

Även en del serier om arkeologi och historia på History Channel och National Geografic Channel står på agendan.

Förutom det kollar jag på Southpark sporadiskt.

Jag absolut HATAR serier som inte har fristående avsnitt. :mad:
Finns inget värre än att bli avbruten och få vänta en vecka på fortsättningen, då tröttnar jag.

Australien Border är intressant att kolla stenhård tull
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag har inte följ med på ett tag men "snobbar som jobbar" och "osynlige mannen" är bra, samt för lite lättare underhållning "Mork och Mindy" och "Lödder"...

För att vara seriös, jag klarar inte av att följa serier på TV längre, jag började se den där dom hittade en snubbe i skogen som inte hade någon navel, bommade tredje avsnittet och slangade hem och såg S1&2 i ett svep och glömde bort den.

Att följa tv serier är för jobbigt, då måste man antingen spela in/slanga ner eller schemalägga sitt liv och det är jag för ostrukturerad för att göra.
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Nip tuck och Entourage när jag kommer ihåg, jag fattar inte hur ni hinner och orkar kolla så jävla mycket på TV????
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Nip tuck och Entourage när jag kommer ihåg, jag fattar inte hur ni hinner och orkar kolla så jävla mycket på TV????

Jag kollar inte på tv. Jag tankar ner allt och ser på det när jag har lust.
Reklam och att passa tv-tider klarar jag inte av.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top