Vad kostade ditt skinnställ?!

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag hade tur som hittade ett skinnställ till ett bra pris. Köpte det på Lelles. Det hade kostat 7998:-. Men jag betalade 3998:-. Och det är jag jäkligt nöjd med. :tummenupp
Hade tänkt att beställa ett skinnställ från England. Men vågade inte köpa nåt som jag inte provat först.

// Lena

Bifogat

• ställfram.jpg
    ställfram.jpg
    66.5 KB · Visningar: 202
  • ställbak.jpg
    ställbak.jpg
    75.9 KB · Visningar: 151
Last edited:

man_dizel

man_dizel
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Katana 1394cc -82
MarcusG skrev:
200 euro pröjsade jag för en månad sedan för Vanuccis ställ årsmodell 2005. Årsmodell 2006 kostar nästan 600 euro på Louis...

Gissa om jag blev nöjd när jag såg det, speciellt när den nya modellen är rejält fulare.
Vet du om man kan pruta på Louis om man skulle dra ner och kolla på deras grejer? Jag är ganska så intresserad av att åka ner för att handla hos de men kan man lita på deras kvalitet? e det inte bättre att köpa dainese eller arlen ness typ?

Ska man vänta eller ska man liksom vänta tills det börjar bli varmare för att börja gå ställtankar? Nån som känner till nåt ställe som har rea typ de närmaste månaden?

MarcusG

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
-
Jag har aldrig varit ner till Louis, bara handlat från nätet.
Troligtvis får du prutat lite på priset om du åker dit, iaf om du köper mera grejjer.

Kvalitén skulle jag inte direkt säga att är skit iaf, jag är helnöjd med det ställ, handskar, skor, njurbälte och tankväska jag köpte av dem. T.ex. 10 euro för en tankväska med relativt stor volym? Jag säger bara billigt, och oerhört bra kvalité för det priset! Har inte kollat på kvalitén på de liknande väskor som säljs här - för tiodubbla priset, men kvalitén räcker åt mig som hobby-mc:ist :)

man_dizel

man_dizel
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Katana 1394cc -82
MarcusG skrev:
Jag har aldrig varit ner till Louis, bara handlat från nätet.
Troligtvis får du prutat lite på priset om du åker dit, iaf om du köper mera grejjer.

Kvalitén skulle jag inte direkt säga att är skit iaf, jag är helnöjd med det ställ, handskar, skor, njurbälte och tankväska jag köpte av dem. T.ex. 10 euro för en tankväska med relativt stor volym? Jag säger bara billigt, och oerhört bra kvalité för det priset! Har inte kollat på kvalitén på de liknande väskor som säljs här - för tiodubbla priset, men kvalitén räcker åt mig som hobby-mc:ist :)

Ska åka förbi Lelles MC o kolla på vad de har i sitt sortiment. :) Kanske kan göra npgot klipp här istället?

MarcusG

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
-
Jag kollar nusomdå in på Louis under "Restposten". De sidorna uppdateras lite nusomdå med rätt bra erbjudanden.

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Dainese Aero som var äkkligt oranget.
Det såldes för samma pris som jag köpt det för och skaffade ett posörskrapat ixs wizard istället. :rolleyes:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
600 spänn splirrandes nytt på Addemoto. Inga hårda skydd men sitter som handsken. Så priset beror nog på vad man vill ha. På Addemoto finns mycket att välja på för runt 1000-lappen.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Daineese ställ säger jag bara..... Hur skönna som helst (tycker jag)....
Köpte mitt på lelles kostade 10 000 men prutade ner det till 6 300 då jag köpte komplett utrustning....

///Micke

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Dainese Pro-tech nypris 17 000kr tydligen,, jag betala 6200för stället, oandvänd hjälm, ryggskena "västmodell",, stövlar,, hanskar,,
detta va ett mycket bra pris för grejer utan en enda skråma

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Arlen ness motardställ, reades ut för halva priset. Kostar då 4000pix.

Andreas70

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Honda CBR1000RR 2008
Jag betalade 5800:- för mitt Dainese Valentino Rossi helställ.

Bifogat

• Rossi[1].jpg
    Rossi[1].jpg
    107 KB · Visningar: 165
Last edited by a moderator:

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
man_dizel skrev:
Ska åka förbi Lelles MC o kolla på vad de har i sitt sortiment. :) Kanske kan göra npgot klipp här istället?

Har du varit där? Hade de några klipp, hörde att de skulle ha nån drive i mars igen!! :va

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Clover

Clover RC100 9699:-... :tummenupp

Bifogat

• RC100.jpg
    RC100.jpg
    68.1 KB · Visningar: 82

man_dizel

man_dizel
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Katana 1394cc -82
Jonte*FZ6 skrev:
Har du varit där? Hade de några klipp, hörde att de skulle ha nån drive i mars igen!! :va
jag har inte hunnit ge mig ut ännu, men troligt vid januari månad. runt den 15 eller nåt. :) Vart hörde du om det här med mars månad då?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0