Vad kostar det att flytta hemifrån?

Precis, det ser jag fram emot.

:rofl :rofl :hihi

Det kostar inte ett rött öre att flytta hemifrån. Har du råd att betala hyran och råkar ha en säng och ett skrivbord i ditt rum så kostar det ingenting.

Visst, det kostar i månaden men man behöver knappast några sparpengar för att flytta. Jag köpte en dyr, fin gitarr för mina sparpengar istället, det var betydligt roligare. Möbler har man generellt råd med på sin lön, man behöver inte köpa ny inredning direkt, man tar det lite som det kommer och man känner att lägenheten känns.

Tänk om du skulle flytta in i en lägenhet och tjackar helt nya möbler för ett antal tusenlappar. Det går några månader och du känner att läget, grannarna eller lägenheten inte funkar och flyttar. Hittar en perfekt lägenhet men ingen av dina nyinköpta möbler passar där. Bo ett tag innan du tjackar nytt, det ger sig mer vad du vill ha då. :tummenupp

Bestämde mig för att det är dumt att säga nej till en osedd lägenhet så jag ska dit nu och titta. Kan hyra den möblerad vilket gjorde att jag blev intresserad igen.:) Sen är det inte jättelång hemifrån så jag kan äta hemma så ofta jag vill. Och använda dator och internet och allt såntdär:tummenupp

Önska mig lycka till nu!

Lycka till då.

Om du ska köpa något till din lägenhet är det en diskmaskin och en tvättmaskin.

Håller på och tvättar nu OCH JAG BLIR GALEN PÅ ATT SPRINGA FRAM OCH TILLBAKA MELLAN MASKINER OCH TORKRUM

DESSUTOM VET MAN ATT HÄLFTEN INTE HINNER TORKA

fjidosaåjiofdasjoifjdiosajfdåäasfd AARRRRRRRGh!!!

Det är fan inte lätt att bo i Sverige....tough shit.

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick