Eas88 skrev:Det kan väl inte vara billigare än en Giannelli krök? eftersom originaldelar är så förbannat dyra!!
Vad kostar ett ostrypt topplock förresten till DTR? eller ska man kalla det högkomp.?
Tacksam för svar!
Eas88 skrev:Hehe...jag ska lugna mig lite...men jag är frågvis...och ny på forumet...
Solid snake skrev:Men ta allt i en tråd, blir lättare då, plus att man inte tynger ner servern.
Eas88 skrev:Giannellit dyker väl upp snart men det ska jag ha själv ...Någon borde ju veta vad ett ostrypt topplock kostar....har hört att vissa på forumet har det...
Eas88 skrev:Giannellit dyker väl upp snart men det ska jag ha själv ...Någon borde ju veta vad ett ostrypt topplock kostar....har hört att vissa på forumet har det...
Tjet skrev:En tråd tar inte större plats än ett inlägg.
Eas88 skrev:Jag har läst att det rör sig om farter upp till 150 km/h beroende på drevning.
Jag tryckte lite på den sidan och kom fram till deras mejladress. Sen så skrev jag på engelska till dom och fick svar efter 2 dagar.
DTR:ens topplock borde vara ett lågkompressions eftersom det står i reg beviset "Annat topplock".
Padde skrev:Nää. Men skriver han många trådar får han ju fler svar och då tar alla inläggen större plats.
PollySmurf skrev:Och vad kan ett inlägg ta? .. 1 byte per bokstav... så detta inlägget tar 329 byte (0,321 kb)
Plus några byte annan data som håller reda på trådarna, vem som skrev dom och så vidare...
Förlåt, ironi är inte tillåtet på forumet <<< denna raden räknas inte in i dom 329 byten EDIT: << inte denna heller
Jasså det säger du. De mekaniker jag pratar med hävdar att det är en extra tjock topplockspackning för att få ner den till 9kw (+ strypning i avgassystem också)Messiah skrev:dt125an är INTE strypt i topplocket
Ja... ett nytt kostar 160:- köpte ett häromdanEas88 skrev:DTR:ens topplock borde vara ett lågkompressions eftersom det står i reg beviset "Annat topplock".
Ett från 87 passade på min 98a iallafall. Varför ska dom ändra avstånden osv?granath_ skrev:hur är det med olika årsmodeller på dtns avgas system. ska skicka efter ett från skrot idag! passar typ 90:ans avgas system på en 02:a??? svara fort så blir jag glad.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|