vad kostar trafikförsäkring för en lätt mc?

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
tjenare (=. tänkte köpa en honda crm och undrar vad försäkringen av en sån kostar. är den för dyr har jag inte råd =(. någon med crm som vet vad ni betalat?

KarlIi

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
KTM 640
Min helförskring kostar 740 kr om året, men den står på min pappa. han har IF och det är en speciel honda försäkring + plus att han har varit kund hos dåm ett antal 100 år typ. Men ring runt till olika, det kan skilja ganska mycket melan dåm olik försäkrinsbolagen.

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Hoj
Fz6n
Min helförskring kostar 740 kr om året, men den står på min pappa. han har IF och det är en speciel honda försäkring + plus att han har varit kund hos dåm ett antal 100 år typ. Men ring runt till olika, det kan skilja ganska mycket melan dåm olik försäkrinsbolagen.

Min DT är reggad på farsan och den går på runt 900 kr/år.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
knapp tussing i 08:a området. (hel/hel) typ 300 för trafik

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
vaffan va billigt. min kostar 2300 tror jag hel/hel på mej själv.

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
så de va så billigt :tungan . dåså då var det inget problem. så om jag köper en lätt mc för 15 papp vad blir då slut summan om man räknar in alla kostnader som tillkommer (ej bensin och olja då(= ) men körkortet, besikning och allt sånt mojs. btw rekomenderar ni att man köper mc-c före kortet så man kan träna hemma? känar man mkt på det eller?

Matteh!

Näee?
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
Mellanhoj vilken?? + Cross
så de va så billigt :tungan . dåså då var det inget problem. så om jag köper en lätt mc för 15 papp vad blir då slut summan om man räknar in alla kostnader som tillkommer (ej bensin och olja då(= ) men körkortet, besikning och allt sånt mojs. btw rekomenderar ni att man köper mc-c före kortet så man kan träna hemma? känar man mkt på det eller?

Jo det är en stor fördel om du har en egen hoj hemma. Speciellt om du har en egen handledare då kan du spara in flera tusenlappar. :tummenupp

Sen är det alltid kul att ha nåt i garaget att titta och putsa på. :D

jimmie_91

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
dt125r -svart och röd
alltid skoj att ha hojen redo när du får kortet också så du kan ut och åka långt första dagen :)

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
jo de e ju sant :/ får försöka övertala farsan att köpa en hoj innan jag börjar ta kortet d:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy