Smurfer
Filosofie kandidat
Var ute nu ikväll igen och testade mot en polares R1. Från 0 drar han mig upp till c:a 160 sen passerar jag. Börjar vi vid 100 passerar jag rätt omgående.
Och sen vaknade du...
Var ute nu ikväll igen och testade mot en polares R1. Från 0 drar han mig upp till c:a 160 sen passerar jag. Börjar vi vid 100 passerar jag rätt omgående.
Jag vet inte vet bara att jag vinner
Hur snabb är en r1 0-300? Tar 25,7s med bilen
Rejsade med nån vass bil, jag är dålig på bilar men jag tror det var en m3/m5:a på E4 strax under slöddertälje för någon månad sedan. Vi låg o kampades någon mil eller så fram o tillbaka i norrgående riktning. Jag kan säga att rettan hade det svettigt. I kurvor drog bilen ifrån något men när det började öppna upp tog jag igen o sådär höll det på. Jag fegade inte om nån tror det utan det var full pung som gällde.
EDIT:
Nån vecka därefter låg jag o lekte med en nyare porsche mellan Nyk - Norrk, E4. Enda anledningen att jag kom först till Norrk var trafiken kan jag säga. Jävlar vilket löd det finns en de där bilarna. Återigen, det var fullt skaft som gällde. Samma hoj.
Det är bara att inse Rettor är slöa korvmojs hojar , nu när vi har fakta
Porsche GT2 Clubsport med 540hk och 798nm
Porsche GT2 Clubsport med 540hk och 798nm
Inte "Top Gear".
"Fifth Gear".
Himmelsvid skillnad.
Har kört lite "streetrace" mot lite hojar och från stilla stående mot en R1 :a är det lite knivigt när han väl får ner fram hjulet men inget är omöjligt Så länge det inte svänger så behövs det inte så mycket pengar i en bil för att piska en hoj men när det börjara svänga så krävs det en hel del teknik i bilen för att åka fort som fan raktfram och fort i kurvor
Helt övertygad om att SWT Racing's kristallkrona är snabbare än merparten av dagens sportmoppar från 0-100km/h, från 0-402m och absolut snabbare 0-300km/h samt när det svänger (oavsett väg/bana) när den slutligen trillar ned i från billyften...
Helt övertygad om att SWT Racing's kristallkrona är snabbare än merparten av dagens sportmoppar från 0-100km/h, från 0-402m och absolut snabbare 0-300km/h samt när det svänger (oavsett väg/bana) när den slutligen trillar ned i från billyften...
Recept:
Bil: Subaru Impreza STI.
Vikt: sub 1100kg.
Effekt: 700hk+
Toppfart: 314km/h vid 8000rpm. (maxvarv 8500rpm)
Ska vi leka nästa vår.....
Johan, min superZXR750 drar du aldrig
Vi måste rejsa, fan - vi kör från Väla och in genom hela stan, förbi Kennyolyckan och vidare ut mot Ättekulla och tillbaka. DET blir ett fint rejs det du. Jag tar min ZXR400R(märk väl att det är en ÄKTA 400RR så du kan börja svettas redan nu) och du kan ta din pappas Porsche. Asså jag kan till o med tänka mig att låta dig få 5 sekunders försprång, typ - liksom, asså - ja du vet.
Du e inte normal om du ska rejsa så EN MÅNAD inan du får ett sk. permanent körkort.
Sen har de faktiskt gjort om reglerna lite så blir du tagen i 200km/h IGEN!!!! så får du ta om ALLT - IGEN, alltså skriva upp och köra upp. EFTER SPÄRRTIDEN DE GER DIG! Till sist hamnar du i fängelse som du kör
Men d e lugnt, jag bakar en fil(mjölks)tårta så e vi ute o lägger ringar på asfalten igen efter 10minuter
Jag ska ut till dig i helgen, hoppas vi ses då. Ciao
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |