lyfter denna gamla tråd igen då jag nyligen tog kortet , jag kuggade inte på körningen men på skrivning 2 gånger .... teori är inte min starka sida , på uppkörningen vart jag väldigt nervös , men hade tur att kör läraren var en schysst gubbe. lågfarts delen gick bra (satte ner foten 1 gång) hög farts delen sisådär , hade problem men att hålla jämn hastighet men samma där klarade det , bromsning samt körning gick suveränt, trafik läraren sa så här ang hög farts delen , farten har ingen super stor betydelse dock vill dom att man ska hålla jämn hastighet (50km) det viktigaste är att man kan "trycka" mc:n åt sidorna för skarpa svängar vid konerna. vill också påpeka att skolan jag körde på hade jag en sur gubbe som gjorde inget annat än att klaga oh förolämpa , enligt han skulle jag aldrig få hoj kort.
så tips jag har är att ta din tid , jäkta inte och välj ABSOLUT INTE fjärdhundra trafikskola i enköping. idioter om du frågar mig , pengar mjölkning och förolämpningar är det ända som dom duger på.