Vad kyls snabbast?

Ehh kom igen! Öl är för MÄN!
Det vet alla.
Och så har det alltid varit.
Singlemalt med för den delen! :mattias
Captain M är :tummenupp men...

Bacardi apple...du hör ju själv!!! :D Gaydricka
Har du äppelshampo oxå? ;)

Öl är för de med dålig smak, så har det alltid varit. Single malt har jag fortfarande svårt för men jag fick en pava JW Gold som är drickbar ibland...
Apple är inte till mig, det kan ju komma fruntimmer också vettu!
CM går för övrigt utmärkt att blanda med sprite, det är skitgott. Kom på det när jag hade slut på cola...

YES :yoparty :yoparty

Äntligen en som kan kröka med finess.
Captain Morgan Spiced Gold är det som gäller.

CM + sprite och lime blir finfina drinkar.

Allvarligt, är inte öl lite trashigt? Klafs klafs fotbollshuligan typ?

Hehe, sant! Det är så jävla mycket trailertrash/whitetrash över öl så fyfan :D

och som sagt, sprite är fan gott att blanda CM med, cola blir lite sliskigt i långa loppet.

så här ser baren ut inför morgondagen och den andra bilden illustrerar hur det såg ut efter senaste festen :brinnerup
Denna gång har jag dock ingen bjudsprit, den får de fan köpa :mad: lite slisk till flickorna kanske, men det får man ju inte visa kärringen för hon är ju i Göteborg hela helgen :rolleyes:

Bifogat

• bar.jpg
    bar.jpg
    83.2 KB · Visningar: 97
  • tomme.jpg
    tomme.jpg
    117.8 KB · Visningar: 224
Mig släpa dig i håret till grotta! :ugh

Ehh kom igen! Öl är för MÄN!
Det vet alla.
Och så har det alltid varit.
Singlemalt med för den delen! :mattias
Captain M är :tummenupp men...

Bacardi apple...du hör ju själv!!! :D Gaydricka
Har du äppelshampo oxå? ;)
det värsta med bacardi apple är väl ändå att den smakar skit :va

Vaddå ingen bjudsprit? Ska du dra i dig allt det där själv :näsblod Isf är det bäst att du reserverar plats på hospitalet ögopna böj.

Funderar på som jag ska gränsla grisen och glida över till Arboga. Verkar bli party där i helgen.

Hehe, sant! Det är så jävla mycket trailertrash/whitetrash över öl så fyfan :D

och som sagt, sprite är fan gott att blanda CM med, cola blir lite sliskigt i långa loppet.

så här ser baren ut inför morgondagen och den andra bilden illustrerar hur det såg ut efter senaste festen :brinnerup
Denna gång har jag dock ingen bjudsprit, den får de fan köpa :mad: lite slisk till flickorna kanske, men det får man ju inte visa kärringen för hon är ju i Göteborg hela helgen :rolleyes:

Vad har ni för öldrickarkultur i kroppen om ni anser den vara Trailertrash? Har ni bara fått smaka prippens blåa eller budvatten? Bäst av allt var väl ändå prippens blåa med citron? Urk!

En iskall bastuöl från Karhu eller en klassisk Bayersk från Falcon, mums!

Till efterrätten tar man en Murphys eller Guiness Stout, och ja! De dricker man, gärna i tre stora klunkar! :öl

Ni hör ju själva hur fjolligt det låter med att ha en massa sockerdricka till slisket? nää... först en öl, sedan lite Jäger, sedan lite öl...

Men jag håller med, det KAN vara gott att dricka findrinkar med parasoll också!

En tequila rose-baserad drink får anses vara lite fjollig och en whiskybaserad dito får anses vara manlig.

Öl är dock alltid manligt, dock med olika grader av fjollighet.
Budwasser, pripps blå = Ultrafjolligt
.
.
Öl
.
.
Stout = Machomanligt!:yoparty

Det är något vackert över att ha ett kylskåp som enbart innehåller rusdrycker.

Det snabbaste sättet att kyla öl och annat på burk och flaska, utan att gå till överdrift, är att hälla kallt vatten i en kylväska eller vad du nu använder, lägg is i vattnet och salta vattnet med vanligt "hushållssalt".

Så länge det finns is i vattnet är temperaturen max 0 grader. Saltar man vattnet så sänker det fryspunkten till ca -3.
Så länge det finns is i det saltade vattnet är temperaturen runt -3 m.a.o.

De testade detta på mythbusters och fann att det var det bästa sättet att kyla dricka. Det tog inte mer än ca 15 minuter för ölen att gå från pissljummen till iskall i saltvattnet.

Vaddå ingen bjudsprit? Ska du dra i dig allt det där själv :näsblod Isf är det bäst att du reserverar plats på hospitalet ögopna böj.

Funderar på som jag ska gränsla grisen och glida över till Arboga. Verkar bli party där i helgen.

Hehe, näe så illa är det faktiskt inte. En liter är till mig då vi börjar dricka strax efter lunch, har man otur så får man i sig mer :brinnerup
Resten är där för "lagring" :D 3liters-tetran med vodka går iofs åt som bjudsprit men det räknas inte då det är billigare än hembränt.

Hoppa på grisen och rulla västerut, det blir nog en bra fest kan jag tro. Bara massa killkompisar som alla anses vara mer eller mindre galna och sedan en bunt tjejer på det som en kompis skulle ragga ihop. Och sen är man gräsänkling till på måndag så festen fortsätter med största sannolikhet även på söndagen :)

Hade jag inte suttit på jobbet nu så hade jag nog sugit i mig allt jag har i kylskåpet, känns som en sådan dag.

Tur att jag jobbar...

Du är försent ute.
Vill du ha mig till att förgylla din fest måste du hojta till tidigare :) Har redan hunnit sätta i mig två öl (!!!)

Fatta, det är bara mars och man kan sitta i T-shirt på balkongen och suga i sig en kall Heineken efter jobbet. Det är fan livskvalitet.

Nu har vi fem månaders härligt väder att se fram emot! Grymt :tummenupp

Hehe, näe så illa är det faktiskt inte. En liter är till mig då vi börjar dricka strax efter lunch, har man otur så får man i sig mer :brinnerup
Resten är där för "lagring" :D 3liters-tetran med vodka går iofs åt som bjudsprit men det räknas inte då det är billigare än hembränt.

Hoppa på grisen och rulla västerut, det blir nog en bra fest kan jag tro. Bara massa killkompisar som alla anses vara mer eller mindre galna och sedan en bunt tjejer på det som en kompis skulle ragga ihop. Och sen är man gräsänkling till på måndag så festen fortsätter med största sannolikhet även på söndagen :)

Du är försent ute.
Vill du ha mig till att förgylla din fest måste du hojta till tidigare :) Har redan hunnit sätta i mig två öl (!!!)

Fatta, det är bara mars och man kan sitta i T-shirt på balkongen och suga i sig en kall Heineken efter jobbet. Det är fan livskvalitet.

Festen är ju för fan imorrn :mad: Jag har ingen kvälls-sol på min balkong :(

Du är försent ute.

Underbart med Heineken! Nyss tagit första hojturen och sitter nu med en iskall Heineken som damen kyld på eget bevåg ifall jag skulle vara törstig när jag kom hem... Kan det blir bättre? Fattas bara att hon är tyst hela kvällen också :)

Underbart med Heineken! Nyss tagit första hojturen och sitter nu med en iskall Heineken som damen kyld på eget bevåg ifall jag skulle vara törstig när jag kom hem... Kan det blir bättre? Fattas bara att hon är tyst hela kvällen också :)

:rofl Ohh vad grillad du är om hon råkar se detta :D Men du får väl ge henne en anledning till att vara tyst...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick