VH race team
Ny medlem
Bokade tid för över 3 veckor sedan på dirtbike i sthlm eftersom min duke inte startade. Lämnade in hojen i måndags, dom skulle ringa när dom visste vad det var. Jag ringde idag och då sa dom att det var ingen komp i den så den måste ha skurit... Det visste jag själv eftersom jag tagit kompprov för 2 veckor sen. Då säger jag jag när kan ni fixa den då? "Ja du vet vi stänger ju verkstan här på tisdag i tre veckor. sen ska vi ta hem grejer å få klart med ktm att det är garantijobb så nån månad får du räkna med." Vad fan är det, om jag lämnar in hojen räknar jag väl med att kunna få den fixad inte att behöva boka en ny verkstadstid och vänta tre veckor till på en ny tid efter att ha fått en felsökning gjord som säger nånting som i stort sett vem som helst kunde räkna ut. Det ser väl likadant ut överallt med kötider så en månad blir jag väl säkert utan (om ingen vet nån ktm verkstad med kort väntetid, jag kan köra den 20 mil). Dom skulle ha sagt när jag bokade tiden att vi stänger verkstan snart så du kanske skulle kolla hos nån annan...