Vad lyssnar du på just nu?

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Dalby
Hoj
En svart Qvarna 701
205bc0d57576225019d872882e99e9af.jpg

Långt ifrån deras bästa, men den funkar.
Vem som helst istället för Ingram på sång hade blivit mycket bättre.

Alltid lika hög klass på deras omslag :D

F.ö. rockar Bolt Thrower fett :yoparty :yoparty
 

schizophrana

Guest
In Flames - Delight and Angers rullar i winampen just nu. Eller snarare, hela "a sense of purpose" plattan. Helst samtidigt.
 

schizophrana

Guest
Sabaton - Panzer Battalion

Jag vill hugga mig själv i solar plexus med en köttkniv när någon kommer i närheten av mig med sabatons usla försök till att göra bra musik. Ett hån emot allt vad rock heter enligt mig.
 

Solid snake

Guest
Jag vill hugga mig själv i solar plexus med en köttkniv när någon kommer i närheten av mig med sabatons usla försök till att göra bra musik. Ett hån emot allt vad rock heter enligt mig.
Haha, vad fan är In flames då? De snodde sitt gitarrljud från At the gates när det begav sig.

np: Chrevomozolnoe Trupoludje - Untitled [ Chrevomozolnoe_Trupoludje-Chrevomozolnoe_Trupoludje-CDR-2007-GRAVEWISH ][Death Metal]
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Jag vill hugga mig själv i solar plexus med en köttkniv när någon kommer i närheten av mig med sabatons usla försök till att göra bra musik. Ett hån emot allt vad rock heter enligt mig.

Du är välkommen att hugga! :) Jag kommer att gilla Sabaton oavsett.
 

schizophrana

Guest
Haha, vad fan är In flames då? De snodde sitt gitarrljud från At the gates när det begav sig.
np: Chrevomozolnoe Trupoludje - Untitled [ Chrevomozolnoe_Trupoludje-Chrevomozolnoe_Trupoludje-CDR-2007-GRAVEWISH ][Death Metal]


Du hör i syne. Fy vad obehagligt.
 

Solid snake

Guest
np: Amon Amarth - Twilight of the Thunder God [ Amon_Amarth-Twilight_of_The_Endless_Ocean-2008-DCLXVI ][Death Metal]
 

schizophrana

Guest
Så det var inte så att de tog At the gates ljud då? Nä du har väl bara hört de nya In flames-plattorna då, de som är så mainstream så att det knappt finns på mätaren.

Njeä, 99 fick jag första plattan "Lunar Strain & Subterranean" 11 år gammal av min äldre kusin med motivationen "det ska börjas i tid". Då var jag mest road av Starforsaken och Everdying dvs lite lugnare, men det blev folk av mig med verkar det som.
 

mekbom

Medlem
Gick med
16 Sep 2004
Ort
gävle
Hoj
R6 + szr660
Så det var inte så att de tog At the gates ljud då? Nä du har väl bara hört de nya In flames-plattorna då, de som är så mainstream så att det knappt finns på mätaren.

Fast lite klurigt är det väl ändå att dela in grupperna eftersom båda bildades 1990?

np: King Diamond - Miriam
 
Last edited:

Solid snake

Guest
np: Keep of Kalessin - Kolossus [ Keep_Of_Kalessin-Kolossus-(Advance)-2008-FNT ][Metal]
 

Solid snake

Guest
np: Psycroptic - Ob(Servant) [ Psycroptic-Ob(Servant)-(Advance)-2008-FNT ][Death Metal]
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top