Långt ifrån deras bästa, men den funkar.
Vem som helst istället för Ingram på sång hade blivit mycket bättre.
Alltid lika hög klass på deras omslag
F.ö. rockar Bolt Thrower fett
Långt ifrån deras bästa, men den funkar.
Vem som helst istället för Ingram på sång hade blivit mycket bättre.
Sabaton - Panzer Battalion
Haha, vad fan är In flames då? De snodde sitt gitarrljud från At the gates när det begav sig.Jag vill hugga mig själv i solar plexus med en köttkniv när någon kommer i närheten av mig med sabatons usla försök till att göra bra musik. Ett hån emot allt vad rock heter enligt mig.
Jag vill hugga mig själv i solar plexus med en köttkniv när någon kommer i närheten av mig med sabatons usla försök till att göra bra musik. Ett hån emot allt vad rock heter enligt mig.
Haha, vad fan är In flames då? De snodde sitt gitarrljud från At the gates när det begav sig.
np: Chrevomozolnoe Trupoludje - Untitled [ Chrevomozolnoe_Trupoludje-Chrevomozolnoe_Trupoludje-CDR-2007-GRAVEWISH ][Death Metal]
Så det var inte så att de tog At the gates ljud då? Nä du har väl bara hört de nya In flames-plattorna då, de som är så mainstream så att det knappt finns på mätaren.Du hör i syne. Fy vad obehagligt.
Så det var inte så att de tog At the gates ljud då? Nä du har väl bara hört de nya In flames-plattorna då, de som är så mainstream så att det knappt finns på mätaren.
Så det var inte så att de tog At the gates ljud då? Nä du har väl bara hört de nya In flames-plattorna då, de som är så mainstream så att det knappt finns på mätaren.
np: Psycroptic - Ob(Servant) [ Psycroptic-Ob(Servant)-(Advance)-2008-FNT ][Death Metal]
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|