notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Molly Hatchet
Flirtin' with disaster
Känns som vi är där nu igen...
Flirtin' with disaster
- Ah, äntligen skön southern bonnagitarrock. Aldrig hört bandnamnet ens, men nu måste jag Googla lite o se om de gjort något mer bra sedan 70-talet.Molly Hatchet
Flirtin' with disaster
- Ah, äntligen skön southern bonnagitarrock. Aldrig hört bandnamnet ens, men nu måste jag Googla lite o se om de gjort något mer bra sedan 70-talet.
- Lynyrd Skynyrd-vibbar all over. Har lyssnat på några låtar nu från olika banduppsättningar, och de rockigare (mindre proggiga) är sköna.Liten varning dock.
Bandnamnet har överlevt själva bandet.
Samtliga ur originaluppsättningen är döda, men gruppen turnerar vidare.
Alla line-ups är dock inte lika bra...
- Lynyrd Skynyrd-vibbar all over. Har lyssnat på några låtar nu från olika banduppsättningar, och de rockigare (mindre proggiga) är sköna.
Jag gillar okomplicerad svängig rock...såna är vi rednecks.
...inte heller Blackfoot - som försvann i MTV-revolutionen. Native Americans var inte gångbara.Dom är inte upptagna i Rock n' Roll Hall of Fame!
På den tiden man inte klippte bort lite "nip-slip" i en musikvideo.... Man klippte IN det...Parabol 19.2E. Ericsson PC med emulator för TV1000 och Filmnet.
Jag byggde också ett notchfilter av en koax stump och en trimkondensator, fick perfekt bild efter injustering av kondensatorn.Jag kunde se TV1000 med ett egenkonstruerat notch-filter på koax antenningången så slapp man hyra ett Finnvik-filter. Det blev stabil bildsynk och linjesynk, men lite grynigt och med liksom en randig transparent pyjamas över bilden, men tillräckligt bra för efterfesten och lite P-film.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|