Im-2-fast-4-u
Ny medlem
Men vadå kommer uppkörnings killen typ ba : Gör en säkerhets kontroll över motorcyckeln sen måste jag titta genom allt det där ( orolig )
har uppkörning på tisdag
Last edited:
Virtuos skrev:
Shit nu blir jag värkligen orolig så jag måste gå igenom allt sen ifall jag missar nåt så torskar jag ?Turbo² skrev:stämmer.
Im-2-fast-4-u skrev:Shit nu blir jag värkligen orolig så jag måste gå igenom allt sen ifall jag missar nåt så torskar jag ?
Personen från Vägverket som har hand om uppkörningen kan till exempel säga så här: "kontRolLERa Bromzarna Zamt FjädRingen typ pÅ typ hojeN *skrattar*"Im-2-fast-4-u skrev:Men vadå kommer uppkörnings killen typ ba : Gör en säkerhets kontroll över motorcyckeln sen måste jag titta genom allt det där?
A jA tJörDe tYp bA uPp fÖrrA vEckAn dÅ Sa hAn tYp bA sÅ LiXoM *skratt*wima skrev:Personen från Vägverket som har hand om uppkörningen kan till exempel säga så här: "kontRolLERa Bromzarna Zamt FjädRingen typ pÅ typ hojeN *skrattar*"
Im-2-fast-4-u skrev:Men vadå kommer uppkörnings killen typ ba : Gör en säkerhets kontroll över motorcyckeln sen måste jag titta genom allt det där ( orolig )har uppkörning på tisdag
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |