Nisse Järnet
pschyy =D
Vi kan ju bygga nåt av dom där nödraketerna eller vad det varMoonflower skrev:Jag är på! Och så låter vi de ansvariga för korsningskatastrofen käka upp resterna!
Vi kan ju bygga nåt av dom där nödraketerna eller vad det varMoonflower skrev:Jag är på! Och så låter vi de ansvariga för korsningskatastrofen käka upp resterna!
jag har varit med om 9½ minut än så längeMoonflower skrev:väntetidsrekordet ligger på bortåt en kvart!
Stavfelet skrev:Lugn nu bara... Enligt rykten så kommer den korsningen byggas om inom sisådär en 10 år!
Lartes skrev:Hade väll tagits fram ritningar till projektet nu va?
jisses! Vallentuna har kostat på sig att måla en vit linje på 3x0,3meter! snacka om att jag ser fram emot och se på nästa stora projekt!!Lartes skrev:Åkte förbi där igår (läs söndags) å då tror jag minnsan att de målat en spärrlinje precis innan tågövergången.
Så nu verkar det problemet vara löst. Nu måste du stanna innan rällsen.
Lartes skrev:Åkte förbi där igår (läs söndags) å då tror jag minnsan att de målat en spärrlinje precis innan tågövergången.
Så nu verkar det problemet vara löst. Nu måste du stanna innan rällsen.
Kurvmakaren skrev:Spärrlinje får jag nog ändå hoppas på att de inte målat.
Spärrlinje är endast en avgränsning i sidled...
Nisse Järnet skrev:Kommer man från macken och det är rött får man åka fram till nästa rödljus, det säger jag! Gnäller bengen så säg att Nisse har sagt att det är så!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |